کد خبر: 278629
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ۱۲:۳۳:۰۰
| |

درآخرین جمعه سال؛

دوچرخه سواری خانوادگی در شمال تهران برگزار می‌شود

همایش خانوادگی دوچرخه سواری با هدف تقویت بنیان خانواده و ارتقاء فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقلی پاک در آخرین جمعه سال 97 در شمال تهران برگزار می شود.

دوچرخه سواری خانوادگی در شمال تهران برگزار می‌شود
کد خبر: 278629
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ۱۲:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| مهندس محمد خردمند معاون امور حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک گفت: این برنامه با هدف حضور یکروزه با نشاط و شادابی خانواده ها در کنار هم با توجه به روزهای پرکار پایان سال و همچنین آموزش فرهنگ استفاده از دوچرخه و وسایل حمل و نقلی پاک و کاهش استفاده از وسایل نقلیه خصوصی جمعه 24 اسفند ماه از مقابل صحن مطهر امامزاده صالح ابن موسی الکاظم(ع) شروع و تا بوستان نیاوران ادامه می یابد.

به گزارش اعتماد آنلاین، وی گفت: این همایش ساعت 8 و 30 دقیقه صبح از صحن مطهر مرقد صالح ابن موسی الکاظم (ع) در میدان تجریش آغاز و شرکت کنندگان در طی مسیر از میدان قدس، خیابان شهید کبیری(دزاشیب)، خیابان شهید عمار، خیابان شهید باهنر عبور کرده و در انتها به بوستان نیاوران ، مسافت حدود 5 کیلومتر را رکاب می زنند.

خردمند خاطر نشان ساخت: بسترهای لازم ترافیکی و ایمن سازی برای این همایش با همکاری پلیس راهور، نیروی انتظامی،آتش نشانی، اورژانس و ...آماده سازی شده است تا خانواده ها در ایمنی و آرامش با ورزش های هوازی، خیابانی و داخل پارکی با شعار آسمان آبی ، زمین پاک بیشتر آشنا شوند.

این مقام مسئول افزود: این همایش با همکاری فدراسیون و هیات دوچرخه سواری استان تهران و شمیرانات ،شهرداری منطقه یک و .... اجرا می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها