کد خبر: 278694
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۷

از بیش‌فعالی کودکان تا هشدار پلیس به مردم در آستانه نوروز

بیش‌فعالی کودکان پیش‌دبستانی، مهلت یک هفته‌ای برای کارت‌های ملی قدیمی، آمار تصادفات جاده ای و هشدار پلیس به مردم از مهم‌ترین اخبار اجتماعی 22 اسفند بود.

از بیش‌فعالی کودکان تا هشدار پلیس به مردم در آستانه نوروز
کد خبر: 278694
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ۱۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ نجف‌زاده متخصص مغز و اعصاب گفت: حدود هشت تا 10 درصد کودکان ایرانی در سنین پیش دبستانی به بیش فعالی مبتلا هستند.

ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه 12 تا 15 میلیون نفر هنوز کارت هوشمند ملی خود را نگرفته‌اند گفت: ا فرادی که هنوز کارت هوشمند ملی خود را نگرفته‌اند تا پایان سال مهلت دارند به دفاتر پیشخوان، پست و ثبت‌احوال مراجعه و برای ثبت نام کارت هوشمند ملی اقدام کنند.

سردار هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: روزانه 44 نفر در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند و 920 نفر مصدوم می‌شوند.

مادر طاهر قدیریان یکی از متهمان پرونده موسوم به فعالان محیط زیست گفت: وضعیت جسمی فرزندم وخیم است و به شدت وزن کم کرده است.

فاطمی رییس انجمن حمایت از بیماران سوخته به وجود شرکت‌هایی اشاره کرد که اقدام به تولید وسایل آتش‌بازی کم خطر و اصولی می‌کنند و می‌توان به جای خرید از دست فروشان، به این شرکت‌ها مراجعه کرد.

موذن معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا ضمن هشدار به شهروندان، از آنها خواست در روزهای شلوغ پایانی سال مراقب افرادی که خود را مامور معرفی کرده و درخواست بازرسی بدنی و کیف همراه دارند، باشند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها