کد خبر: 278697
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ۱۸:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۷

از ورود وزارت ورزش به پرونده خالکوبی ورزشکاران تا درخواست هواداران پرسپولیس از طارمی

درخواست هواداران پرسپولیس از مهدی طارمی، ورود وزارت ورزش به پرونده خالکوبی ورزشکاران ایرانی، واکنش داورزنی به حضور دبیر فدراسیون ژیمناستیک در یک کنفرانس آموزشی و... از مهم‌ترین خبرهای ورزشی 22 اسفندماه است.

از ورود وزارت ورزش به پرونده خالکوبی ورزشکاران تا درخواست هواداران پرسپولیس از طارمی
کد خبر: 278697
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ۱۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ درخواست هواداران پرسپولیس از مهدی طارمی؛ برگرد!؛ پس از شکست شب گذشته پرسپولیس مقابل السد، طرفداران این تیم خواهان بازگشت مهدی طارمی مهاجم سابقشان شدند.

یوونتوس به خاطر چنین شب‌هایی مرا خریده است؛ کریستیانو رونالدو پس از پیروزی 3 بر صفر شب تیم فوتبال یوونتوس مقابل اتلتیکومادرید گفت: به خاطر همین است که یووه با من قرارداد بست، به خاطر اینکه به این تیم کمک کنم چنین شب‌های جادویی را بسازد.

بازگشایی پرونده«خالکوب»ها در وزارت ورزش؛ وزارت ورزش در اولین ورود به موضوع خالکوبی ورزشکاران، آنها را از انجام این عمل منع و تاکید کرد که ملی‌‎پوشان به هنگام حضور در میادین باید خالکوبی خود را بپوشانند.

حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان می‌شود؛ به زودی حسین عبدی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی نوجوانان تمرینات این تیم را آغاز خواهد کرد تا تیم زیر 16 سال پسران ایران را برای حضور در بازی های مقدماتی جام ملت‌ها آماده کند.

واکنش داورزنی به همکلاسی شدن دبیر فدراسیون ژیمناستیک با با صهیونیست‌ها؛ محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به همکلاسی شدن دبیر فدراسیون ژیمناستیک با یک اسرائیلی گفت: ما رژیم صهونیستی را به رسمیت نمی شناسیم اما حضور در کلاسها و سمینارها مبارزه مستقیم نیست که بخواهیم حق حضور نماینده خود را سلب کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها