کد خبر: 278739
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ۱۷:۲۵:۰۰
| |

رئیس ستاد ارتش الجزایر:

مردم ما می‌دانند چگونه با بحران‌ها برخورد کنند

قاید صالح رئیس ستاد مشترک ارتش الجزایر با اشاره به این که ارتباط مردم و ارتش این کشور ارتباطی قوی است، تاکید کرد: الجزایری‌ها می‌دانند چگونه با بحران‌ها برخورد کنند.

مردم ما می‌دانند چگونه با بحران‌ها برخورد کنند
کد خبر: 278739
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ۱۷:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| قاید صالح با اشاره به این که ارتباط مردم و ارتش الجزایر ارتباطی قوی است، تأکید کرد: مردم الجزایر می‌دانند چگونه با بحران‌ها برخورد کنند.

به گزارش شبکه خبری اسکای‌نیوز عربی، رئیس ستاد مشترک ارتش الجزایر گفت: اولویت نیروهای مسلح الجزایر در حفظ امنیت کشور است.

پس از آن که عبدالعزیز بوتفلیقه، رئیس‌جمهوری الجزایر اعلام کرد از کاندیداتوری در انتخابات پیش رو انصراف می‌دهد و انتخابات تا اطلاع ثانوی به تعویق می‌افتد، امروز چهارشنبه هزاران دانشجو و استاد دانشگاه‌های الجزایر در پایتخت این کشور علیه تمدید دوره ریاست‌جمهوری تجمع کردند.

مدرسان دانشگاه‌ها پیش از ظهر امروز تجمع خود در پایتخت این کشور را آغاز کردند و در ادامه تعداد زیادی از دانشجویان به آنها ملحق شدند.

همچنین تعداد زیادی از دانش‌آموزان دبیرستانی و نیز گروه‌های جوان‌تر در این تجمع حضور یافتند. تظاهرکنندگان پلاکاردهایی به زبان‌های عربی و فرانسوی در دست داشتند که در آن مخالفت خود را با تمدید دوره ریاست‌جمهوری بوتفلیقه ابراز کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها