کد خبر: 278747
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ۱۸:۲۶:۴۱
| |

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران:

سفر رئیس‌جمهوری به عراق، صحنه پیروزی انقلاب است

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران گفت: سفر رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به عراق، صحنه‌ای دیگر از پیروزی انقلاب و محصول رشادت‌های شهدا است.

سفر رئیس‌جمهوری به عراق، صحنه پیروزی انقلاب است
کد خبر: 278747
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ۱۸:۲۶:۴۱

اعتمادآنلاین| سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران عصر چهارشنبه در آیین یادواره سرداران، فرماندهان و 550 شهید شهرستان صومعه سرا با بیان این مطلب بیان کرد: نگاه دوراندیشانه امام خمینی در موضوع لبنان و فلسطین و بعد از ایشان نگاه متعالی رهبر معظم انقلاب به منطقه و دیدار اخیر رئیس جمهوری سوریه با معظم له، نشانه پیروزی ایران اسلامی است.

وی افزود: بخش زیادی از آکادمی های نظامی جهان پس از انجام تحقیقات و مطالعات میدانی، سه مولفه را رمز پیروزی ایران اسلامی در دفاع مقدس برشمرده اند که منبع اصلی تحقیقات آنها از وصیت نامه و زندگی نامه شهدا استخراج شده است .

سخنگوی سپاه مولفه های مهم فرهنگی حاکم بر جامعه اسلامی ایران را استحکام خانواده ایرانی بر مبنای آموزه های اهل بیت(ع)، پیوند عمیق امت با امام جامعه به ویژه در نسل جوان و همچنین فرهنگ دینی جامعه خواند و افزود: امروز برخی فکر می کنند فرهنگ دینی - اسلامی و فرهنگ ملی ما باید جدا باشد حال آنکه این دو عنصر آن چنان با هم عجین شده اند که غیر قابل تفکیک هستند.

سردار رمضان شریف با بیان اینکه امروز دشمن با تمام ابزار خود می خواهد خانواده های ایرانی و فرهنگ حاکم در آنها را به چالش بکشد، اضافه کرد: نوک اصلی حمله رسانه های دشمنان ایجاد شکاف بین ملت و رهبری است و تمام هزینه ها را در عرصه های مختلف علیه ایران اسلامی انجام می دهند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر لزوم ادامه راه شهدا طبق سفارش های رهبری تاکید کرد و گفت: به برکت خون شهدا، از گردنه های پر پیچ و خم عبور کرده ایم و نسل های جدید نیز راه شهدا را ادامه می دهند.

وی به فضاسازی های روانی و رسانه ای دشمنان برای ایجاد ترس و وحشت در جامعه اشاره و بیان کرد: با تدبیر و مدیریت جهادی مشکلات را پشت سر می گذاریم.

شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و میرزاکوچک در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

پیش از ظهر امروز نیز نخستین همایش تجلیل از خبرنگاران (گزارشگران) گیلانی دفاع مقدس با سخنرانی سردار رمضان شریف در رشت برگزار شد.


منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها