کد خبر: 278837
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۳ ۱۱:۳۸:۱۴
| |

رییس جدید فدراسیون کاراته:

کاراته سال سختی را پیش رو دارد

رییس جدید فدراسیون کاراته با بیان اینکه سالی سخت در انتظار کاراته است، گفت: امیدوارم بتوانیم با همدلی شاهد موفقیت کاراته باشیم.

کاراته سال سختی را پیش رو دارد
کد خبر: 278837
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۳ ۱۱:۳۸:۱۴

اعتمادآنلاین| ‍‌ سیدحسین طباطبایی بعد از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون کاراته گفت: از اعضای مجمع و وزیر ورزش و رئیس مجمع تشکر می‌کنم که بستر مناسبی برای برگزاری آزاد انتخابات فراهم کردند. با وجود تبلیغات منفی برخی دوستان فضای خوبی بر انتخابات حاکم بود. دست یاری به سوی همه اهالی کاراته دراز می‌کنم و امیدوارم بتوانیم به موفقیت هر چه بیشتر کاراته کمک کنیم و در راه کسب سهمیه المپیک به موفقیت برسم.


وی افزود: راه سخت و پرفراز و نشیبی در سال 98 پیش روی کاراته است؛ مسابقات رده‌های سنی مختلف و کسب سهمیه المپیک که در این مسیر می‌طلبد تمام اعضای مجمع و خانواده کاراته کمک کنند با همدلی، افتخار بزرگی را برای کاراته در المپیک 2020 بدست بیاوریم.


رئیس فدراسیون کاراته درباره محدودیت‌های مالی پیش روی این رشته و برنامه‌هایش برای جذب حامیان مالی گفت: هرچه بتوانیم باید از ظرفیت بخش خصوصی و اسپانسرها استفاده کنیم. با توجه به تحریم‌های ناعادلانه کشور و محدودیت‌های موجود می‌توانیم با جذب حامیان مالی برنامه‌ها را بهتر اجرا کنیم تا باری از دوش دولت کم کنیم و اعزام‌ها را با حمایت بخش خصوصی انجام دهیم.


طباطبایی درباره انتخاب سایر همکارانش در فدراسیون گفت: با توجه به اینکه مسابقات مختلفی را در ابتدای سال آینده خواهیم داشت، کار فدراسیون در نوروز هم تعطیلی ندارد. به همین دلیل پیشنهاد دادیم، آشوری به عنوان دبیر مشغول شود. درباره سایر قسمت‌ها هم با پیشنهاد و مشورت خانواده کاراته گزینه‌های مناسبی را برای فدراسیون در نظر خواهیم گرفت.


وی درباره تعیین تکلیف کادر فنی تیم‌های ملی بانوان و مردان عنوان کرد: بررسی‌های لازم را انجام خواهیم داد و کمیته فنی در این خصوص نظر می‌دهد و بعد از آن می‌توانیم تصمیم نهایی را اجرایی کنیم.


وی در پایان درباره حضور جواد سلیمی در فدراسیون کاراته نیز گفت: سلیمی از سرمایه‌های کاراته است و قطعاً از وی به عنوان رئیس کمیته داوران استفاده خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها