هراس تل‌آویو از تشکیل یگان آزادسازی «جولان اشغالی»

روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست در گزارشی نوشت: جنبش نُجَباء با تشکیل یگان آزادسازی جولان در صدد مبارزه با اسرائیل است.

هراس تل‌آویو از تشکیل یگان آزادسازی «جولان اشغالی»
کد خبر: 278929
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۳ ۱۶:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست کنفرانس خبری سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء در واکنش به تحریم‌های جدید امریکا علیه این جنبش را انعکاس داد.

این روزنامه در ابتدا خاطرنشان ساخت: وزارت خزانه‌داری ایالات‌متحده پنجم مارس نام حزب‌الله النُجَباء را در لیست تحریم‌های ضدتروریستی قرار داده و از رهبر این گروه به‌عنوان تهدید یاد کرده است.

جروزالم پست در معرفی نُجَباء افزود: این گروه عراقی که رابطه نزدیکی با ایران دارد، اعلام کرده است که نیروهای امریکایی را اهدافی مشروع برای خود می‌داند. نُجَباء همچنین وعده داده است که در هر جنگ احتمالی علیه اسرائیل، در کنار حزب‌الله لبنان باشد.

منبع اسرائیلی در ادامه اذعان نمود که مقاومت اسلامی نُجَباء به‌دلیل نقش برجسته در شکست دادن داعش، در کشور خود از پشتوانه سیاسی و اجتماعی نیز برخوردار است.

روزنامه صهیونیستی سپس به کنفرانس خبری سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء که شنبه گذشته در محل خبرگزاری فارس برگزار شد اشاره کرد و از قول «سید هاشم الموسوی» نوشت: امریکا باید از خاک عراق خارج شود. ما آماده مقابله با آن‌ها هستیم و در برابر هر کشوری که حاکمیت ملی‌مان را نقض کند، عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

به‌نوشته جروزالم‌پست، الموسوی افزود: ما این مطالبه را نخست از طریق پارلمان پیگیری خواهیم کرد، اما برای گزینه رویارویی مستقیم هم آمادگی داریم. همانطور که نقشه آنان برای غارت منابع سوریه را شکست دادیم و وادار شدند از این کشور خارج شوند.

روزنامه صهیونیستی همچنین به نقل از اظهارات سخنگوی نُجَباء در کنفرانس خبری، یادآور شد: فشار برای عادی‌سازی رابطه با اسرائیل، یکی از توطئه‌های امریکا در منطقه است؛ اما محور مقاومت و به‌طور خاص الحشد الشعبی عراق به‌عنوان جزئی از حاکمیت این کشور، چنین اجازه‌ای نخواهد داد.

این منبع صهیونیستی در پایان نوشت: الموسوی تصریح کرد که جنبش نُجَباء با تشکیل یگان آزادسازی جولان در صدد مبارزه با اسرائیل است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها