کد خبر: 278945
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۳ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

مسئول ارشد حماس:

رژیم صهیونیستی به دنبال تخریب مسجدالاقصی است

اسماعیل رضوان از مسئولان ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد: رژیم صهیونیستی در حال زمینه‌سازی برای ویران کردن مسجدالاقصی و برپایی معبد ادعایی سلیمان بر ویرانه‌های آن است.

رژیم صهیونیستی به دنبال تخریب مسجدالاقصی است
کد خبر: 278945
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۳ ۱۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اسماعیل رضوان گفت: ما خون و جان مان را فدای مسجد الاقصی خواهیم کرد. مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان و دومین مسجد مقدس در جهان اسلام بوده و ضربه زدن به آن صدمه به اعتقادات امت مسلمان است.


وی نسبت به ادامه اقدام های تجاوزکارانه و جنایات علیه مسجد الاقصی هشدار داده و به مردان و زنان حامی این مکان مقدس درود فرستاد و از مردم فلسطین خواست تا رهسپار مسجد الاقصی شده و از آن دفاع کنند.


رضوان از تشکیلات خودگردان فلسطین نیز خواست دست از سنگ اندازی مقابل مقاومت فلسطین بردارد تا بتواند این جریان مردمی از قبله اول مسلمانان دفاع کند.


مسئول ارشد جنبش حماس همچنین از جهان عرب و امت اسلامی خواست تا تمام توان خود را برای دفاع از مقدسات بسیج کنند.
وی خطاب به مردم فلسطین گفت که رویکرد لجام گسیخته دشمن علیه مسجد الاقصی را مهار کنید.


رضوان به سازشکاران با رژیم صهیونیستی نیز اشاره کرد و گفت که سازش کاری کافی بوده و این رویکرد شما سبب شد تا رژیم صهیونیستی جرات تجاوز علیه قبله اول مسلمانان را پیدا کند.


مسئول ارشد جنبش حماس به 30 مارس ( دهم فروردین 98) سالروز دومین سال راهپیمایی های بازگشت و شکستن محاصره غزه اشاره کرد و ادامه دادکه ما از حق بازگشت فلسطین و فلسطینی ها تا پایان محاصره غزه صرفنظر نخواهیم کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها