پیروزی ارزشمند سایپا برابر نفت مسجد سلیمان

تیم سایپا امروز پنجشنبه درهفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر تیم نفت مسجد سلیمان را با گل دقایق پایانی امیرحسین حسین‌زاده شکست داده و به رده ششم جدول رده‌بندی این مسابقات صعود کرد.

پیروزی ارزشمند سایپا برابر نفت مسجد سلیمان
کد خبر: 278947
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۳ ۱۸:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| شاگردان «علی دایی» در این دیدار که در ورزشگاه «شهید بهنام محمدی» برگزار شد درحالی که بازی در دقایق پایانی و نتیجه تساوی بدون گل درجریاب بود موفق به گلزنی شده و شاگردان « علیرضا مرزبان» را شکست داده و سه امتیاز ارزشمند این دیدارخارج از خانه را کسب کردند.


گل سه امتیازی تیم سایپا دراین دیدار را حسین زاده دردقیقه 87 درون دروازه تیم نفت مسجد سلیمان جای داد و بازی را به سود تیم خود به پایان برد.


تیم سایپا با کسب سه امتیاز این دیدار 26 امتیازی شد و به صورت موقت به رده ششم جدول رده بندی این مسابقات صعود کرد.


تیم نفت مسجد سلیمان نیز با 18 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی این مسابقات باقی تا همچنان خطر سقوط به لیگ پایین تر این تیم را تهدید کند.


درادامه این رقابت ها فردا جمعه فولاد با سپاهان و پارس جنوبی جم با ماشین سازی تبریز دیدار خواهند کرد و اما در یکی از مهم ترین دیدارهای این هفته تیم سپیدرود رشت روز شنبه با تیم پرسپولیس درحالی دیدار می کند که سرخپوشان تهرانی «علیرضا بیرانوند» سنگربان اصلی خود را به دلیل محرومیت به همراه ندارند.


استقلال نیز در دیگر دیدار روز شنبه ازتیم نساجی مازندران که هدایت آن را مجید جلالی برعهده دارد پذیرایی می کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها