اعلام جزئیات تکمیلی حریق در پاساژ پایتخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی جزئیات حریق در پاساژ پایتخت را تشریح کرد.

اعلام جزئیات تکمیلی حریق در پاساژ پایتخت
کد خبر: 279026
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۴ ۰۹:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره جزئیات تکمیلی حریق در پاساژ پایتخت گفت: در ساعت 23:22 دقیقه امشب یک مورد حریق در پاساژ تجاری واقع در خیابان ولیعصر، خیابان دامن افشار به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اطلاع داده می شود.

وی با بیان اینکه این پاساژ در زمینه خرید و فروش قطعات کامپیوتری فعالیت می کند، ادامه داد: با توجه به حساسیت آتش‌سوزی در ساختمان های بلند مرتبه، 5 ایستگاه آتش نشانی همراه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان تجاری 14 طبقه بود که بخشهایی از طبقه اول و طبقه سوم بهتر حریق شده بود و هنوز به طور کامل مشخص نیست که علت این حریق بر اثر چه چیزی بوده است.

ملکی تصریح کرد: دود بسیاری بر اثر این حریق ایجاد شده و تا طبقه پنجم این ساختمان را فرا گرفته بود وضعیت دود بسیار خطرناک بود به طوری که بدون تجهیزات لازم امکان ورود به ساختمان وجود نداشت.

وی ادامه داد: خوشبختانه پاساژ در این ساعت تعطیل بود اما حضور کسبه که از حریق مطلع شده بودند در محل، کار آتش نشانان را با کندی مواجه کرده بود و متاسفانه کسبه بدون توجه به اخطار های آتش نشانان وارد ساختمان می شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش به سرعت خاموش شد و در حال حاضر دیگر هیچگونه شعله و خطری وجود ندارد. نیروهای آتش‌نشانی در حال لکه گیری و ایمن‌سازی محل هستند و دود غلیظ ناشی از این حریق نیز به میزان بسیار کمی کاهش پیدا کرده است.

ملکی تصریح کرد: تا به این لحظه مورد مصدومیت جانی و تلفاتی نداشته ایم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها