کد خبر: 279027
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۴ ۰۹:۵۰:۰۰
| |

تشریح آخرین وضعیت حادثه تروریستی «کریس چرچ» از زبان یکی از ساکنان مسلمان آن

یکی از مسلمانان ساکنان شهر کریس چرچ آخرین وضعیت این شهر را تشریح کرد.

تشریح آخرین وضعیت حادثه تروریستی «کریس چرچ» از زبان یکی از ساکنان مسلمان آن
کد خبر: 279027
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۴ ۰۹:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یکی از مسلمانان ساکنان شهر کریس چرچ آخرین وضعیت این شهر تشریح کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، در حالی که نخست‌وزیر نیوزیلند از افزایش شمار کشته‌های نماز جمعه در شهر کریس چرچ این کشور خبر داد یک شاهد عینی از سردرگمی و بی‌اطلاعی اقلیت مسلمان این شهر از سرنوشت حاضران در مسجد سخن گفت.

این زن عراقی‌تبار در پستی که در شبکه‌های اجتماعی قرار داد با اشاره به شرایط بسیار بدی که از صبح جمعه با آن مواجه شده خبر داد فرزندش هم که برای ادای نماز جمعه به یکی از این دو مساجد رفته بود جزو مفقودین حادثه است.

او در رابطه با شرایط شهر نوشت: تمامی خیابان‌ها بسته شده‌اند، تقریبا همه ما (مسلمانان) در بیمارستان حاضر شده‌ایم تا خبر مرگ یا نجات اعضای خانواده، دوستان و آشنایان را دریافت کنیم.

او در ادامه نوشت: تاکنون موفق نشدم اطلاعی از سرنوشت پسرم به دست بیاورم، تلفنش زنگ می‌خورد اما کسی در آن سوی خط جواب نمی‌دهد. نتوانستم خودم را به مسجد برسانم تا ببینم آیا خودروش در داخل پارکینگ مسجد پارک شده است یا خیر. تمامی خیابان‌های منتهی به مسجد توسط پلیس بسته شده‌اند و ما هم تقریبا در بیمارستان محبوس شده‌ایم و حتی قادر به بازگشت به خانه هم نیستیم. کشته‌ها هنوز در مسجد هستند در حالی که 43 زخمی به بیمارستان منتقل شده‌اند. برای ما دعا کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها