کد خبر: 279050
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۴ ۱۰:۴۲:۰۶
| |

محمدجعفر اسدی، فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه:

سرداران اقتصادی، سرداران خوبی برای کشور نیستند

محمدجعفر اسدی، فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه گفت: سرداران اقتصادی ایران اسلامی سرداران خوبی برای این مملکت نیستند.

سرداران اقتصادی، سرداران خوبی برای کشور نیستند
کد خبر: 279050
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۴ ۱۰:۴۲:۰۶

اعتمادآنلاین| محمدجعفر اسدی، فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه پاسداران در یادواره 419 شهید شهرستان کهگیلویه بیان کرد: حضور در این مجالس همان راه شهداست و مسیری عزت و سربلندی است که خداوند به ما عطا کرده است.

فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه گفت: سردار سلیمانی به عنوان سرباز ولایت توانسته در کل منطقه 5 نیروی مسلح (عراق، سوریه، یمن، لبنان، فلسطین) را علیه استکبار جهانی مهیا کند.

وی جنگیدن در سوریه را دفاع از ایران اسلامی عنوان و تصریح کرد: اگر امروز فرزندان شماها در سوریه نمی جنگیدند باید آن بمب ها در شهرهای ایران منفجر می شد.

اسدی ادامه داد: یک روز خط مقدم داخل کشور بود و ما برای موجودیت انقلاب می جنگیدیم اما امروز آن طرف مدیترانه برای ارتقای نظام جمهوری اسلامی می جنگیم.

وی گفت: جنگ برای ما یک نعمت بود و ما دوست و دشمن خود را شناختیم و سر پای خود ایستادیم.

فرمانده لشکر المهدی(عج) در هشت سال دوران دفاع مقدس اظهار کرد: متاسفانه بی عرضگی برخی ها باعث شده دشمن سوار انقلاب شود، باید انتخاب هایمان انتخاب اهل باشد و فریب دشمن را نخوریم.

اسدی بیان کرد: سرداران نظامی ما در شلمچه می جنگیدند و خانه هایشان در جای جای ایران بود اما امروزه خانه و محل تحصیل فرزندان سرداران اقتصادی مملکت ما در انگلیس و آمریکاست، اینها نمی‌توانند سرداران خوبی برای مملکت ما باشند.

وی خاطرنشان کرد: رای ما باید برای رضای خدا باشد تا برکت بر کشور نازل شود.

اسدی تصریح کرد: آن چیزی که به ما عزت می‌دهد پابرهنگانی هستند که در خط مقدم می جنگیدند نه آنهایی که فرزندانشان در آمریکا تحصیل می کنند و یا زبان انگلیسی را مثل بلبل حرف می زنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها