کد خبر: 279069
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۴ ۱۱:۱۷:۰۰
| |

استاندار همدان:

آیت الله طه محمدی امام جمعه‌ای مردمی بود

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: مردمی بودن یکی از ویژگی‌های بارز آیت الله محمدی بوده است که با وجود همه سختی‌ها و شرایط، همه دعوت‌ها را می پذیرفتند.

آیت الله طه محمدی امام جمعه‌ای مردمی بود
کد خبر: 279069
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۴ ۱۱:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سیدسعید شاهرخی صبح جمعه 24 اسفند در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: مفتخریم که در استان همدان یکی از توصیه‌ها و سفارش‌های اساسی بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری به شایستگی مورد توجه قرار گرفته و بین تمام ارکان حاکمیتی و مدیران مختلف اجرائی و نظامی استان هماهنگی و وفاق کم نظیری حاکم است.

وی با بیان این‌که در اولین جلسه شورای اداری استان نگاهی به اقدامات سال 97 و برنامه های اجرایی در سال 98 خواهیم داشت افزود:وحدت و همدلی کافی برای پیشبرد اهداف نظام در استان وجود دارد و مفتخریم که تمام وقتی که متعلق به مردم است صرف خدمت به آنها می کنیم.

استاندار همدان آیت الله طه محمدی را استوانه‌ای برای پیشرفت و همدلی در استان دانست و گفت:مجمع نمایندگان استان شبانه روز به فکر رفع موانع و توسعه استان هستند؛ هم‌چنین با همت اعضای انتظامی همدان، یکی از امن‌ترین استان‌های کشور به شمار می‌آییم.

وی با بیان این‌که با وجود تمام کمبودهای موجود شاهد شاخص‌های خوب و قابل توجهی برای توسعه در استان هستیم، عنوان کرد: 3 هزار و 200 میلیارد تومان در استان هزینه شده که 2 هزار میلیارد تومان در بخش تولید بوده و دراستان موفق به ایجاد 20 هزار شغل شده‌ایم.

شاهرخی با تاکید بر این‌که درصدد هستیم این وحدت هر روز بیشتر تقویت شود، بیان کرد: توجه به معیشت مردم و ایجاد اشتغال را یکی از رویکردهای اصلی خود در استان قرار داده‌ایم.

استاندار همدان با بیان این‌که رفع موانع تولیدی ایجاد شغل، توجه به خانه احزاب و نگاه جدی به مسائل اجتماعی را از برنامه‌های مهم سال 98 برشمرد و گفت: برای نخستین بار در استان نسبت به ایجاد هیئت جوانان اندیشه ورز در تمام شهرستان ها اقدام کرده‌ایم که نشان از توجه به این قشر دارد و ظرفیت خوبی در استان ایجاد می‌کند.

وی مردم را مهم‌ترین سرمایه اجتماعی استان دانست و عنوان کرد: توجه به بانوان نیز از دیگر رویکردهای مدیریتی ما در استان است.

استاندار همدان ضمن قدردانی از خدمات ارزنده و شایسته آیت الله طه محمدی گفت: 15 سال خدمت صادقانه این عالم بزرگوار در سمت امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان نامش را در تاریخ همدان جاودانه کرد.

شاهرخی آیت الله طه محمدی را فردی عالم، فیلسوف،استاد اخلاق و عرفان و چهره‌ای محبوب و مردمی معرفی کرد و افزود: درس اخلاق ماهانه با حضور امام جمعه برگزار می‌شد تا از بیانات وی استفاده کنیم.

استاندار همدان بیان کرد: با وجود اختلاف نظر بین اعضای استان، شاهد یک وحدت مثال زدنی در استان هستیم که محور این وحدت ایت الله طه محمدی بودند.

شاهرخی صراحت، صداقت، عقلانیت در تصمیم‌گیری و گره گشایی در مسائل را از نکات بارز اخلاقی امام جمعه سابق همدان دانست و اضافه کرد: حجت الاسلام شعبانی امام جمعه جدید همدان نیز با تمام زوایای کاری و علمی و ویژگی های استان آشنا هستند.

آیت الله طه محمدی امام جمعه‌ای مردمی بود

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: مردمی بودن یکی از ویژگی‌های بارز آیت الله محمدی بوده است که با وجود همه سختی‌ها و شرایط، همه دعوت‌ها را می پذیرفتند.

محمدعلی پورمختار صبح جمعه در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان، اظهار داشت: با قرار گرفتن در گام دوم انقلاب و آغاز دهه پنجم انقلاب، اعتقاد داریم حضور نیروهای توانمند با روحیه انقلابی، اراده پولادین و نگاه آرمانگرایانه همراه با واقع بینی به عنوان موتور محرک این حرکت خواهد بود و در کنار آن استفاده از تجارب همه اندیشمندان، فرهیختگان و بزرگان که عمر خود را در راه انقلاب صرف کرده اند، باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: آمیختن شور جوانی و روح انقلابی با این تجارب گرانبها در پیشبرد اهداف انقلاب می‌تواند موثر باشد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: پرچمداری مردم استان همدان در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم و امروز در جای جای میهن اسلامی حضور اندیشمندان، علما و عرفا از استان همدان ما را در پیمودن این راه و حمایت از ولی و رهبر انقلاب مستحکم‌تر ساخته است.

وی تاکید کرد: انتخاب یکی از افتخارات استان به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان باز هم افتخار بزرگی برای مردم استان است و امیدواریم با حضور آیت الله شعبانی استان همدان جان تازه‌ای گرفته و با استفاده از نیروهای انقلابی و مشی عملی ایشان و با پیشبرد اهداف اجتماعی، سیاسی و کمک به مدیران ارشد استان در راه تداوم و پیشرفت استان موفق تر از پیش باشیم.

پورمختار ادامه داد: آیت الله شعبانی در این امر خطیر و مهم مردم همدان باز هم نشان خواهند داد که کنار مردم هستند.

وی تاکید کرد: آیت الله شعبانی از روستای شهیدپرور و مالک الشتر بهاردربیگ برخاسته‌اند که نیروهای دلسوز و انقلابی عهد می بندند در کنار ایشان خواهند بود و ما عهد و پیمان می‌بندیم در کنار ایشان باشیم و از آرمان‌های رهبری و تدابیر ایشان حمایت خواهیم کرد.

امام جمعه سابق و فعلی هردو غیاث‌الدین هستند

امام جمعه شهرستان ملایر گفت: این دو شخصیت هردو برای ما غیاث الدین بوده و حبیب و محبوب همه مردم استان همدان هستند.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری صبح جمعه در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان، اظهار داشت: امروز مراسم تودیع از یک عالم فقیه و فیلسوف است که از اول انقلاب در این استان منشا خیر و برکت بوده و نمونه ایی از شخصیت های پاک علمی دینی و قرآنی است.

وی افزود: استان همدان از سال ها قبل از فیض وجود این عالم روحانی برخوردار بوده و بعد از رفتن ایشان در سنگر دیگر در کرسی تدریس ییشتر از این چشمه زلال معرفت تشنگان معارف سیراب خواهیم شد.

امام جمعه ملایر با بیان این‌که بنای عالم براساس مهر و محبت و مودت است، عنوان کرد: خدای متعال مودت را در بین بندگان تقسیم کرده است و اساس دین برپای محبت و مودت است و خداوند این محبتی را که در بین ما به وجود آورده، شاکریم و زحمات این فیلسوف را فراموش نخواهیم کرد.

برخورداری تصریح کرد: حکم رهبری را به دیده منت می‌نشانیم و به نیابت از ائمه جمعه استان همدان از زحمات چندین و چندساله آیت الله محمدی تشکر می‌کنم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها