کد خبر: 279102
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۴ ۱۲:۱۸:۰۰
| |

بردهای لحظه آخری NBA

رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بسیار نزدیک است تا جایی که ثانیه های پایانی بازی جای تیم برنده و بازنده عوض می شود.

بردهای لحظه آخری NBA
کد خبر: 279102
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۴ ۱۲:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز(جمعه) با 6 مسابقه ادامه پیدا کرد که در جریان دیدارهای برگزار شده اوکلاهاما و لس آنجلس لیکرز برابر حریفان خود مغلوب شدند و بوستون و دنور پیروز میدان بودند.


لیکرز که بعد از چند باخت توانست یک برد بدست بیاورد امروز به مصاف تورنتو رفت و با نتیجه 111 بر 98 مغلوب شد. در این مسابقه لبرون جیمز 29 امتیاز، 4 ریباند و 6 پاس منجر به گل ثبت کرد و بهترین بازیکن تیمش بود اما نتوانست از شکست دیگر تیمش جلوگیری کند. برای تورنتو کاوی لئونارد با 25 امتیاز، 8 ریباند و 8 پاس منجر به گل بهترین بود.


اوکلاهاما سیتی دیگر تیم بازنده امروز برابر ایندیانا تن به شکست داد. این مسابقه تا ثانیه پایانی برابر بود که ایندیانا توانست در یک ثانیه مانده به پایان مسابقه از یک موقعیت از دست رفته امتیاز بگیرد و برنده شود. راسل وست بروک ستاره اوکلاهاما با 15 امتیاز، 14 ریباند و 11 پاس منجر به گل برای تیمش درخشید و بیست و هفتمین تریپل دبل این فصل را انجام داد اما عکلکرد خوب او و 36 امتیاز پائول جرج برای برد اوکلاهاما کافی نبود.


دیگر مسابقه ای که در ثانیه پایانی نتیجه اش تغییر کرد بین دنور و دالاس بود که دنور تیم دوم کنفرانس غرب 100 بر 99 حریفش را شکست داد. دنور در ثانیه پایانی بازی از حریفش عقب بود اما با امتیاز نیکولا جوکیچ سنتر اروپایی خود حریفش را مغلوب کرد.


در دیگر دیدار برگزار شده امروز بوستون سلتیک با درخشش کایری ایروینگ 126 بر 120 ساکرامنتو را مغلوب کرد. ایروینگ در این مسابقه 31 امتیاز، 10 ریباند و 12 پاس منجر به گل داشت و با تریپل دبل خود برد بوستون را رقم زد.


در ادامه مسابقات کلیولند 120 بر 91 برابر اورلاندو باخت و یوتا جاز 120 بر 100 مینه سوتا را برد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها