کد خبر: 279152
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۴ ۱۴:۲۱:۰۰
| |

امیر خجسته، نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

رییس جدید قوه‌قضاییه تکلیف 31 مفسد اقتصادی را مشخص کند

امیر خجسته، نماینده همدان و فامنین در مجلس از قراردادن لیست 31 نفره اسامی مفسدان اقتصادی در اختیار دستگاه قضایی خبر داد و از رییس جدید قوه قضائیه خواستار برخورد با مفاسد و مفسدان اقتصادی و تعیین تکلیف آنها شد.

رییس جدید قوه‌قضاییه تکلیف 31 مفسد اقتصادی را مشخص کند
کد خبر: 279152
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۴ ۱۴:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر خجسته، نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل(ع) کوی ستایش شهر همدان اظهار داشت: مسئولان و نمایندگان مردم در خانه ملت باید با قاطعیت در برابر زیاده خواهی ایستادگی کرده و از حقوق مردم دفاع کنند.


عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم یکی از دغدغه های اصلی است و تاکنون حقوق و دستمزد کارگران مطابق واقعیت افزایش پیدا نکرده است.


نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت گفت: با توجه به فشار اقتصادی بر دوش مردم از فرمانده و تیم اقتصادی دولت انتظار می رود وضعیت قیمت ها در بازار را کنترل کنند.


خجسته بیان کرد: یکی از عوامل موثر در بهبود فضای کسب و کار فراهم کردن زیرساخت های قوی برای سرمایه گذاری است که اکنون در همدان این مولفه ها فراهم شده است.


وی ادامه داد: یکی از این زیر ساخت ها گسترش شبکه ریلی است که در این راستا همدان چهار راه اصلی اتصال ریلی به شمال، جنوب، شرق و غرب کشور محسوب می شود.


نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: قطار همدان - تهران با 10 هزار میلیارد ریال اعتبار بهره برداری شد و در آینده زمان سفر از همدان به تهران با بهره گیری از قطارهای مجهز به 2 ساعت کاهش می یابد.


خجسته همچنین گفت: بحران آب به عنوان یک ابر چالش همدان را تهدید می کند و تاکنون نیمی از 100 حلقه چاه موجود در این شهرستان خشک شده که برای رفع این مشکل با پیگیری های صورت گرفته اعتباری برای انتقال آب آشامیدنی به همدان تخصیص یافت.


در پایان این دیدار مردمی ساکنان کوی ستایش به بیان مشکلات و خواسته های خود پرداختند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها