کد خبر: 279163
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۴ ۱۸:۵۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۲۴ اسفندماه ۱۳۹۷

از تدارک سبد کالا برای کودکان کار تا تاکید شهردار تهران بر امنیت شهروندان

سبد کالا برای کودکان کار، ممنوعیت صدور مجوز خروج از کشور برای سربازان از سوی وظیفه عمومی، توسعه طرح پلیس دوچرخه‌سوار، تکذیب اختصاص ارز برای لوازم آرایشی و تاکید شهردار تهران بر امنیت شهروندان مهم‌ترین خبرهای اجتماعی 24 اسفند بود.

از تدارک سبد کالا برای کودکان کار تا تاکید شهردار تهران بر امنیت شهروندان
کد خبر: 279163
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۴ ۱۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مهشید موقر معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از تدارک سبد کالا برای کلیه خانواده‌های کودکان کار و خیابان در آستانه سال نو خبر داد.

طبق اعلام رسمی صدور مجوز خروج از کشور برای سربازان از سوی وظیفه عمومی ممنوع است و امور مربوط به خروج از کشور آن‌ها از سوی یگان خدمتی قابل پیگیری و انجام است.

موسوی مدیر آموزش همگانی معاونت اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توسعه طرح پلیس دوچرخه‌سوار در بیش از چهار منطقه پایتخت از سال آینده خبر داد.

کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به برخی اخبار مبنی بر تخصیص ارز دولتی به فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی نظیر رژ لب، لاک و ...، گفت: ه یچگونه ارزی از طریق سازمان غذا و دارو به فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی تخصیص پیدا نکرده است.

پیروز حناچی شهردار تهران با تاکید بر ایمنی کامل سه ایستگاه خط هفت مترو که روز شنبه به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: حفظ و امنیت شهروندان اولویت ما و خط قرمز مدیریت شهری است.

.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها