کد خبر: 279200
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۴ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۲۴ اسفندماه ۱۳۹۷

از اعلام زمان سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب در مشهد تا تاکید بر شکست آمریکا در سوریه و عراق

اعلام زمان سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب در حرم مطهر امام رضا(ع)، تاکید امام جمعه تهران بر اینکه ایران، آمریکا را در عراق و سوریه شکست داد و اشاره نماینده تهران به مفسدان اقتصادی امروز که زمانی برای دور زدن تحریم‌ها تشویق می‌شدند مهم‌ترین خبرهای سیاسی امروز بود.

از اعلام زمان سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب در مشهد تا تاکید بر شکست آمریکا در سوریه و عراق
کد خبر: 279200
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۴ ۱۹:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام با سرخط خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین ؛ امروز جمعه 24 اسفندماه با شما هستیم؛

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اعلام کرد سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب ساعت 15 روز اول فروردین در حرم مطهر امام هشتم(ع) برگزار می‌شود.

آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران گفت: آن رژیم و آن مرد نالایق رئیس آمریکا رفتاری از خود نشان می‌دهد؛ در عین حال همین جمهوری اسلامی گلوی همین ترامپ را گرفته و به دیوار فشار داده است. این موضوع را دنیا قبول دارد که آمریکا را ایران در عراق و سوریه به زمین زد. این کار خداست. اما تکلیف ما در ساختن کشور چیست؟

محمد محمدی گلپایگانی، رییس دفتر رهبر معظم انقلاب بیان کرد: جوانانی که می‌گویند از دست رفتیم باید بدانند که اشتباه می‌کنند، چرا که ریزش داریم اما رویش دهها برابر است.

عبدالرضا هاشم‌زایی، نماینده تهران در مجلس درباره پیوستن به FATF و پیشگیری آن از اختلاس گفت: از زمانی که ما از طرف سازمان ملل تحریم شدیم و چندین قطعنامه به علت خوب عمل نکردن دولت‌های سابق علیه ما صادر شد مجبور به دور زدن تحریم‌ها شدیم. آن موقع افرادی که امروز مفسد اقتصادی شده‌اند را برای دور زدن تحریم‌ها تشویق می‌کردیم.

سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد گفته استکبار هر روزش با یک فتنه، توطئه، تهاجم و نامردی سراغ ما آمد ولی ما آنها را پشت سر گذاشتیم. مسئولان ما افراد خوبی هستند. اینکه به مسئولان بدبین بشویم درست نیست.

سیدرحیم ابوالحسنی، رئیس دفتر سیاسی حزب اعتمادملی با بیان اینکه نمایندگی مجلس به تجربه نیاز دارد، گفت: اگر قانون انتخابات حزبی شود، شاهد مشکلات فعلی در انتخابات مجلس نخواهیم بود و نیازی نیست که برای نمایندگان محدودیت دوره عضویت در مجلس در نظر گرفته شود.


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها