کد خبر: 279259
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۵ ۰۹:۱۳:۰۹
| |

محمد طلایی:

حرفی داشته باشم خودم به امیر خادم می‌گویم

قهرمان مسابقات جهانی 1997 کراسنوریارسک گفت: حرفی در مورد گذشته داشته باشم خودم به امیر خادم خواهم گفت و موضوع را به رسانه‌ها نمی‌کشم.

حرفی داشته باشم خودم به امیر خادم می‌گویم
کد خبر: 279259
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۵ ۰۹:۱۳:۰۹

اعتمادآنلاین| ‌‎ محمد طلایی در مورد برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی جوانان اظهار داشت: مسابقات خوبی بود. غیر از یک غایب در وزن 55 کیلوگرم، همه مدعیان در رقابت‌ها حضور داشتند و از سطح کیفی خوبی برخوردار بود.

سرمربی تیم ملی جوانان در مورد انتخابات پیش روی فدراسیون کشتی تاکید کرد: این باعث خوشحالی است که خانواده کشتی و افرادی که حرف برای گفتن دارند برای احراز مدیریت فدراسیون اقدام کرده‌اند. مردم ذهنیت خوبی نسبت به حضور افرادی خارج از کشتی در رأس این فدراسیون ندارند و خوشبختانه سال به سال حضور افراد تحصیل کرده و مدیر در کشتی بیشتر می‌شود و این باعث خوشحالی است.

محمد طلایی در مورد صحبت‌های اخیر امیررضا خادم و اشاره‌اش به ارجحیت علیرضا دبیر بر طلایی در تیم ملی آزاد از سوی خادم، خاطرنشان کرد: آن زمان نظر امیررضا خادم این بود و من هم نظرم را دادم. چیز خاصی نیست، من اگر بخواهم در این خصوص صحبتی بکنم حتما این را به خود خادم خواهم گفت، همانطور که وقتی با رسول خادم همکاری می‌کردم، زمانی که صحبتی بود موضوع را با خودش در میان می‌گذاشتم چون این صحبت‌ها خانوادگی است و دلیلی ندارد بخواهم این مسائل را به رسانه‌ها ببرم.

وی ادامه داد: امیررضا خادم، علیرضا حیدری، علیرضا دبیر، مجید خدایی و ... از خانواده کشتی هستند و هر کدام از این عزیزان در رأس فدراسیون قرار بگیرند خوب است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها