تکمیل عوامل «شانگ-چی»؛

نخستین فیلم ابرقهرمان آسیایی مارول کارگردانش کیست؟

کمپانی مارول برای نخستین فیلمش که با تمرکز بر ابرقهرمانی آسیایی ‌ساخته می‌شود، کارگردان انتخاب کرد.

نخستین فیلم ابرقهرمان آسیایی مارول کارگردانش کیست؟
کد خبر: 279282
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۵ ۰۹:۴۴:۵۲

اعتمادآنلاین| مارول استودیوز با امضای قراردادی دستین دنیل کریتون را استخدام کرده تا روی صندلی کارگردانی فیلم «شانگ-چی» یعنی نخستین فیلم ابرقهرمانی مارول با یک شخصیت اول آسیایی بنشیند.

کریتون در حال حاضر مشغول کارگردانی فیلم «فقط رحم» با نقش‌آفرینی بری لارسون و مایکل بی. جوردن است.

دیوکالاهام برای نوشتن فیلمنامه «شانگ-چی» و مدرنیزه کردن داستان و شخصیت‌های آن انتخاب شده است.

در کمیک‌های مارولی اصلی «شانگ-چی»، یک ابرقهرمان نیمه چینی و نیمه آمریکایی است. این شخصیت توسط استیوانگلهارت نویسنده و جیم استارلین هنرمند خلق شد. شانگ-چی استاد سبک‌های مبارزه بدون اسلحه و با اسلحه ووشو است و علاوه بر اینکه از سلاح‌های گرم مختلف استفاده می‌کند، کار با نانچاکو و جیان را هم بلد است. این شخصیتنخستین بار در نسخه ویژه مارولی شماره 15 محصول سال 1973 دیده شد.

کوین فایگی رئیس مارول استودیوز مسئولیت تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. لوئیس دسپوزیتو، ویکتوریوآلونسو و جاناتان شوارتز از مارل هم تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهند بود.

مارول اخیراً نخستین فیلم ابرقهرمانی که یک زن قهرمان اصلی آن بود را اکران کرد. این فیلم «کاپیتان مارول» است که توانست با ثبت فروش بیش از 500 میلیون دلار در کمتر از یک هفته در باکس‌آفیس جهانی بسیار فراتر از انتظارها ظاهر شود. در این فیلم بری لارسون نقش شخصیت اول را بازی می‌کند. او در فیلم «بازه کوتاه 12» محصول سال 2013 و «قلعه شیشه‌ای» محصول سال 2017 هم با کریتون همکاری کرده بود.

علاوه بر جوردن و لارسون، کریتون از همین حالا روابطی با دیگر فیلمسازان دنیای سینماتیک مارول هم دارد. او قبلاً بارایان کوگلر کارگردان فیلم «پلنگ سیاه» در سریال تلویزیونی «صحنه‌هایی برای خردسالان» کار کرده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها