فن مارویک گزینه اصلی هدایت تیم ملی امارات

طبق اعلام رسانه‌های اماراتی، فن مارویک مربی هلندی که سابقه کار در عربستان و استرالیا را هم دارد، گزینه اصلی هدایت تیم ملی امارات است.

فن مارویک گزینه اصلی هدایت تیم ملی امارات
کد خبر: 279370
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۵ ۱۲:۰۰:۱۰

اعتمادآنلاین| ‌ تیم ملی فوتبال امارات بعد از جام ملت‌های آسیا و حذف مقابل قطر، با آلبرتو زاکرونی سرمربی ایتالیایی قطع همکاری کرد.

فدراسیون فوتبال امارات از همان زمان کار را برای انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی این کشور آغاز کرد و روی دو گزینه جمع‌بندی هایی صورت گرفته است؛ اول برت فن مارویک هلندی که با این تیم نایب قهرمان جام جهانی شد و در سال‌های اخیر سرمربی عربستان و استرالیا بوده است. گزینه دوم هم اروه رنار سرمربی مراکش است که گفته می‌شود یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی ایران هم محسوب می‌شود.

فن مارویک

سایت «دِ نشنال» امارات امروز اعلام کرد که فن مارویک گزینه اصلی هدایت تیم ملی این کشور است و مذاکرات با این گزینه ادامه دارد. این سایت از نظم و انضباط این مربی و شخصیت قدرتمندش به عنوان دو عامل اصلی یاد کرده که امارات به آن توجه دارد.

همچنین توئیتر «اهداف» که اخبار فوتبال خاورمیانه را به زبان انگلیسی منعکس می‌کند، علاوه بر فن ماویک، از اروه رنار به عنوان گزینه سرمربیگری امارات یاد کرده است که قرار است تا امشب نام یکی از این دو مربی به صورت رسمی اعلام شود.

فن مارویک

امارات در فیفا دی‌های 21 و 26 مارس به ترتیب به مصاف عربستان و سوریه می‌رود و سالم عبدالرحمان کمک مربی آلبرتو زاکرونی قرار است امارات را در این دو بازی هدایت کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها