اعلام مراکز اسکان فرهنگیان در کل کشور در نوروز 98

آموزش‌وپرورش در ایام نوروز 98 با 697 پایگاه پذیرش به تعداد 366 مرکز رفاهی و 10 هزار و 664 مدرسه آماده اسکان فرهنگیان است.

اعلام مراکز اسکان فرهنگیان در کل کشور در نوروز 98
کد خبر: 279385
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۵ ۱۲:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ آموزش‌و پرورش در قالب 697 پایگاه پذیرش در سراسر کشور با تعداد 366 مرکز رفاهی مجهز با امکانات کامل، 50 پردیس دانشگاه فرهنگیان، 300 اردوگاه تفریحی همچنین 10 هزار و 664 مدرسه، آماده اسکان فرهنگیان در ایام تعطیلات نوروز است.

رزرو اینترنتی اسکان فرهنگیان، از سوم اسفند لغایت 24 اسفند به آدرس www. eskan.medu.ir امکان‌پذیر بود و پس از آن پذیرش حضوری مسافرین فرهنگی در دستور کار ستاد‌های اسکان است.

طبق گفته‌های گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش، با توجه به استقبال کم نظیر همکاران از طرح اسکان نوروزی و همچنین ضرورت توجه به منزلت اجتماعی فرهنگیان، توجه به رعایت اصول ایمنی و بهداشتی مدارس مجری طرح، بهسازی و زیباسازی پایگاه‌های پذیرش در راستای رعایت حقوق شهروندی و تکریم مهمانان نوروزی، اطلاع رسانی لازم در مبادی ورودی شهرها به منظور هدایت مسافرین به ستادهای اسکان همچنین برپایی نمایشگاه‌های بومی و سنتی در جوار پایگاه‌های اسکان به منظور آشنایی مسافرین با فرهنگ و سنن محلی جهت افزایش ماندگاری سفر و بهره‌مندی از دستاوردهای قومی و محلی استان مربوطه از مهم ترین شاخص‌ها و برنامه‌های ستاد اسکان فرهنگیان است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها