کد خبر: 279479
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۵ ۱۸:۵۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۷

از صحبت‌های تاج درباره انتخاب مربی تیم ملی تا درخواست نیمار از پدرش

ریاست آرش میراسماعیلی در فدراسیون جودو، واکنش تاج به انتخاب مربی تیم ملی، صحبت‌های قلعه نویی علیه داوری و پاسخ محسن ترکی و... مهم‌ترین اخبار ورزشی 25 اسفندماه بود.

از صحبت‌های تاج درباره انتخاب مربی تیم ملی تا درخواست نیمار از پدرش
کد خبر: 279479
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۵ ۱۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو شد؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو صبح شنبه برگزار شد و آرش میراسماعیلی به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

سرمربی تیم ملی برای فیفا دی دوم انتخاب می‌شود؛ مهدی تاج، رئیس فدارسیون فوتبال در رابطه با انتخاب مربی تیم ملی گفت: هیچ‌کس برای انتخاب سرمربی تیم ملی به ما توصیه نمی‌کند. ما فیفا دی اول را به باشگاه‌ها دادیم تا فشردگی لیگ را کم کنیم. برای فیفا دی دوم هم حتماً سرمربی را انتخاب می‌کنیم.

تمام قهرمانی‌های قلعه‌نویی با اشتباهات داوری بوده است؛ امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان گفت: در نشست خبری گفتم این داوران چند قهرمانی را از من گرفتند، اصلا مگر آقای ترکی الان داوری می‌کند؟ الان هم می‌گویم این داوران خاطرات بدی را برای من رقم زدند. محسن ترکی هم در واکنش به صحبت‌های قلعه‌نویی گفت: من به او ثابت می‌کنم در همان سال‌هایی که می‌گوید از داوری ضرر دیده، خیلی بیشتر سود کرده و بسیاری از قهرمانی‌های این آقا به کمک همین اشتباهات داوری به دست آمده است.

درخواست نیمار از پدرش؛ با رئال و بارسا مذاکره کن؛ روزنامه «مارکا»ی اسپانیا خبر داد که نیمار، ستاره برزیلی از پدرش درخواست کرده به صورت پنهانی با مسئولان بارسلونا و رئال مادرید وارد مذاکره شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها