کد خبر: 279537
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۵ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اقتصادی/ ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۷

از افزایش نیافتن قیمت شیرینی در شب عید تا پیشنهاد عقب انداختن خرید خودرو

طراحی سازوکار ایرانی متناسب با INSTEX برای دورزدن تحریم‌های آمریکا، فعلاً زمان مناسبی برای خرید خودرو نیست و دولت با ایجاد مشوق به افزایش حقوق کارگران کمک کند از جمله مهم‌ترین خبرهای اقتصادی امروز بود.

از افزایش نیافتن قیمت شیرینی در شب عید تا پیشنهاد عقب انداختن خرید خودرو
کد خبر: 279537
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۵ ۱۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| طراحی سازوکار ایرانی متناسب با INSTEX برای دورزدن تحریم‌های آمریکا همتی رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد ساز وکار متناسب با کانال معرفی شده از طرف سه کشور اروپایی با نام سازوکار ویژه تأمین مالی وتجارت (STFI) به‌زودی در تهران ثبت می‌شود.

فعلاً زمان مناسبی برای خرید خودرو نیست رئیس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان کشور معتقد است که این روزها قیمت خودرو در بازار بین 20 تا 30 درصد حباب دارد و متقاضیان واقعی اگر عجله ندارند، بهتر است خرید خود را عقب بیاندازند.

قیمت شیرینی شب عید افزایش نمی‌یابد علی بهره‌مند رئیس اتحادیه شیرینی فروشان و قنادان با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه افزایش قیمتی برای عرضه شیرینی در شب عید اعمال نشده اعلام کرد: شیرینی‌های پر فروش در شب عید براساس قیمت مصوب عرضه می‌شود.

دولت با ایجاد مشوق به افزایش حقوق کارگران کمک کند هادی ابوی دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران بر لزوم ایفای نقش حمایتی دولت در جریان تعیین دستمزد سال 98 کارگران تاکید کرد و گفت: دولت می‌تواند در قالب یارانه و یا مشوق‌هایی برای کارفرمایان امکان افزایش حقوق کارگران برای جبران کاهش قدرت خرید را فراهم کند.

توزیع 70هزار تن سیب و پرتقال شب عید از امروز علی برابری معاون سازمان تعاون روستایی از توزیع مویرگی 70هزار تن سیب و پرتقال شب عید از امروز 25 اسفندماه خبر داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها