رییس مرکز «صبا» خبر داد؛

همکاری شهاب حسینی با «شکرستان» ادامه می‌یابد

محمدرحیم لیوانی رییس مرکز پویانمایی صبا درباره روایت شهاب حسینی در انیمیشن «شکرستان» بیان کرد که بنابر این است که روایت وی به نوروز منحصر نشود و در فصل‌های بعد هم ادامه داشته باشد.

همکاری شهاب حسینی با «شکرستان» ادامه می‌یابد
کد خبر: 279581
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ۰۸:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرحیم لیوانی رییس مرکز پویانمایی صبا درباره انیمیشن شکرستان که نوروز 98 روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، گفت: بعد از مجموعه‌های قبلی «شکرستان» که به تولید رسید ما تصمیم گرفتیم این برند را احیا کنیم و به مسعود صفوی تهیه‌کننده اصلی کار مراجعه کردیم و او هم تیم حرفه‌ای خود را جمع‌آوری کرد.

وی ادامه داد: این مجموعه بیشتر روی سبک زندگی کار می‌کند و بنا بود آینه‌ای در مقابل جامعه قرار دهیم و نقدهایی به خودمان داشته باشیم. بنا بود این مجموعه هم ویژگی‌های مثبت و هم آسیب‌ها را ببیند و البته هم به لحاظ فرم و هم محتوا نوآوری‌هایی داشته باشد.

رییس مرکز پویانمایی صبا توضیح داد: این مجموعه به مباحث نوروز و حتی شبکه‌های اجتماعی که مردم امروز با آن درگیر هستند، می‌پردازد و البته چارچوب‌های اصلی این مجموعه نیز حفظ می‌شود.

وی درباره روایت شهاب حسینی در این مجموعه نیز گفت: بحث‌هایی داشتیم که بعد از حضور زنده‌یاد مرتضی احمدی چه می‌توان کرد؟ تست‌هایی داشتیم و نهایتاً به شهاب حسینی رسیدیم و خودش هم علاقه داشت. در انیمیشن دنیا هم خیلی مرسوم است که ستاره‌ها ارتباط خوبی با انیمیشن دارند.

لیوانی درباره ادامه این همکاری توضیح داد: این مجموعه قرار است در 100 قسمت ساخته شود که 13 قسمت آماده پخش است و تولید ادامه دارد و بنا داریم روایت شهاب حسینی نیز ادامه داشته باشد.

وی درباره اینکه فصل بعدی این مجموعه چه زمانی روی آنتن خواهد رفت، اعلام کرد: فصل بعدی این مجموعه برای تابستان و فصل بعد برای پاییز آماده خواهد شد و برای هر فصل «شکرستان» را تدارک می‌بینیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها