بارسلونا به دنبال جذب گریزمان+ عکس

بارسلونا یک بار دیگر به دنبال آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید است.

بارسلونا به دنبال جذب گریزمان+ عکس
کد خبر: 279620
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ۰۹:۲۵:۰۶

اعتمادآنلاین| ‌ بارسلونا فصل قبل تا آستانه جذب گریزمان پیش رفت و در حالیکه به نظر می رسید این انتقال پیش از آغاز جام جهانی قطعی شده باشد، ستاره 27 ساله فرانسوی با روشی عجیب و انتشار یک فیلم، خبر از ماندن در اتلتیکومادرید و رد پیشنهاد کاتالان ها را داد و این انتقال در نهایت منتفی شد.

اما حالا نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد بارسلونا یک بار دیگر خواهان جذب گریزمان بوده و قصد برای خرید وی پیشنهادی ارائه دهد. پس از حذف تلخ اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان و شکست سنگین در تورین مقابل یوونتوس، گریزمان احتمال جدایی از این تیم را دوباره بررسی می کند و ممکن است بارسا مقصد بعدی ستاره فرانسوی باشد.

بند آزادسازی قرارداد گریزمان از حالت فعلی 200 میلیون یورو به 120 میلیون یورو در ماه ژوئن تقلیل پیدا خواهد کرد و بی شک رقم 120 میلیون برای ستاره ای در اندازه های گریزمان بسیار و منطقی مناسب خواهد بود و در واقع قیمتی پایین تر از ارزش واقعی گریزمان محسوب می شود.

در حقیقت گریزمان از ناکامی های اخیر اتلتیکومادرید به ستوه آمده و قصد دارد در تیمی بازی کند که موفق به فتح عناوین مختلف در طول فصل شود و به همین دلیل ممکن است بارسا مقصد بعدی او باشد.

گریزمان

نام هایی چون مکسی گومز، یوویچ و تیمو ورنر برای تقویت خط حمله بارسلونا برای فصل بعد مطرح شده اما بی شک گریزمان جذاب ترین گزینه تابستانی آبی اناری ها خواهد بود.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها