سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد:

12 فروردین 98؛ پایان مهلت مشمولان غایب برای بهره‌مندی از کسرخدمت ایثارگری

سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولان غایب برای بهره مندی از تسهیلات کسرخدمت ایثارگری، تنها تا 12 فروردین سال 98 فرصت دارند. بعد از تاریخ مذکورطبق روال گذشته، غیبت مانع بهره مندی از این امتیازها است.

12 فروردین 98؛ پایان مهلت مشمولان غایب برای بهره‌مندی از کسرخدمت ایثارگری
کد خبر: 279678
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان غایب برای بهره مندی از تسهیلات کسرخدمت ایثارگری والدین و یا معافیت به ازای 28 یا 29 ماه سابقه ایثارگری، تنها تا دوازدهم فروردین سال 1398 مصادف با روز "جمهوری اسلامی ایران" فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) برای اعزام به خدمت اقدام کنند.

سربازان حین خدمت که دارای غیبت اولیه و یا سنواتی هستند نیز می توانند از کسر خدمت ایثارگری والدین بهره مند شوند که باید برای دریافت گواهی مربوطه به یگان خدمتی والدین خود مراجعه تا سوابق آنان در سامانه وظیفه عمومی ثبت شود.

این تسهیلات تنها شامل آن دسته از مشمولان غایبی می شود که تا پایان روز کاری 12 فروردین سال 98 به دفاتر (پلیس+10) مراجعه و درخواست خود را برای اعزام به خدمت ثبت کنند و درصورتی که واجد شرایط معافیت به واسطه امتیاز28 و 29 ماه سابقه ایثارگری باشند،از خدمت سربازی معاف و درغیر این صورت پس از اشتغال به خدمت ، به ازای هر ماه ایثارگری و یا هر درصد جانبازی والدین ،از 12 روز کسرخدمت برخوردار می‌شوند.

شایان ذکر است: بعد از تاریخ مذکورطبق روال گذشته، غیبت مانع بهره مندی از این امتیازها است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها