کد خبر: 279707
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ۱۱:۵۲:۰۰
| |

چلسی در صورت فروش هازارد هادسون را نمی‌فروشد

سان مدعی شد با وجود اصرار بایرن مونیخ برای جذب کالوم هادسون اودوی، پدیده جوان چلسی، این باشگاه چلسی واگذاری او را منوط به جدایی یا باقی ماندن ادن هازارد در این تیم کرده است.

چلسی در صورت فروش هازارد هادسون را نمی‌فروشد
کد خبر: 279707
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ۱۱:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ روزنامه انگلیسی سان مدعی شد با وجود اصرار فراوان بایرن مونیخ به جذب کالوم هادسون اودوی، پدیده 18ساله باشگاه چلسی، این باشگاه لندنی، واگذاری او را منوط به روشن شدن این موضوع کرده که آیا ادن هازارد، ستاره بزرگ بلژیکی در پایان فصل، چلسی را به مقصد رئال مادرید ترک خواهد کرد یا نه.

بایرن مونیخ در فصل نقل و انتقالات ژانویه برای جذب هادسون اودوی پیشنهادی 35 میلیون پوندی به چلسی ارائه کرد ولی موفق نشد رضایت چلسی را جلب کند. سان می‌گوید با وجود آنکه چلسی در فصل جاری به ندرت از هادسون اودوی استفاده کرده اما راضی به از دست دادن این پدیده جوان نیست.

ماتوریتزیو ساری در فصل جاری از هادسون اودوی بیشتر در جام حذفی و لیگ اروپا به عنوان بازیکن فیکس استفاده کرده و با وجود 4 گل و 5 پاس گل هادسون اودوی، ساری همچنان متقاعد نشده که در لیگ برتر از او به عنوان بازیکن فیکس استفاده کند.

از سوی دیگر سان می‌گوید رئال مادرید آماده است تا با پیشنهادی 70 میلیون یورویی برای جذب هازارد به چلسی نزدیک شود، به خصوص با توجه به اینکه زین‌الدین زیدان علاقه خاصی به این ستاره بلژیکی دارد و مدیران رئال هم معتقدند هازارد می‌تواند در روند بازسازی رئال نقش مهمی بازی کند.

منبع: ورزش‌سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها