نامه نمایندگان به لاریجانی درباره ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به علی لاریجانی خواستار پیگیری علل برگزار نشدن جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شدند.

نامه نمایندگان به لاریجانی درباره ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی
کد خبر: 279790
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ۱۴:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| عزت‌الله یوسفیان‌‌ملا عضو ناطر مجلس شورای اسلامی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با انتقاد از عدم تشکیل نشدن جلسات این ستاد، گفت: جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کمتر از 3 ماه است که تشکیل نشده است.

وی از نامه جمعی از نمایندگان مجلس به رئیس مجلس خبر داد و اظهار داشت: امضاکنندگان این نامه از آقای لاریجانی خواستند پیگیری‌های لازم را از دولت درباره علل برگزار نشدن جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی صورت دهند.


عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به ضرورت برگزاری منظم جلسات این ستاد، تصریح کرد: موضوعات مختلفی از جمله زمین‌خواری، رشوه‌خواری، ارتشا و مواردی از این دست در ستاد در حال پیگیری است اما جلسات آن برای به نتیجه رسیدن موضوعات برگزار نمی‌شود.

یوسفیان‌ملا اضافه کرد: برگزاری جلسات منظم ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌تواند عزم جدی در مسئولان برای مبارزه با فساد ایجاد کند، متأسفانه فساد از سوی برخی افراد در دستگاه‌های مختلف مانند موریانه به جان سیستم افتاده است.

عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در پایان خاطرنشان کرد: پیگیر نامه‌ای که به آقای لاریجانی درباره بررسی علل برگزار نشدن جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی هستیم و از آقای لاریجانی نیز خواسته‌ایم که موضوع را با جدیت پیگیری و گزارشی به مجلس ارائه کند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها