کد خبر: 279839
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ۲۰:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اقتصادی/ ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۷

از آغاز صادرات بنزین تا سهم 50 درصدی نفتی‌ها از صادرات غیرنفتی

12 میلیارد دلار در فازهای پارس جنوبی سرمایه‌گذاری شد، کارفرمایان افزایش حقوق بر اساس نرخ تورم را می‌پذیرند، گوشت قرمز وارداتی را نمی‌توان دوباره صادر کرد و مجاز شدن صادرات برخی محصولات فولادی فقط از طریق تولیدکنندگان مهم‌ترین خبرهای اقتصادی امروز بود.

از آغاز صادرات بنزین تا سهم 50 درصدی نفتی‌ها از صادرات غیرنفتی
کد خبر: 279839
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ۲۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| آغاز صادرات بنزین بیژن زنگنه وزیر نفت گفت: صادرات بنزین با مقدار اندک آغاز شده است و در حال حاضر به دنبال افزایش ذخیره سازی این حامل انرژی هستیم و سعی داریم صادرات بنزین را از سال آینده به طور جدی در دستور کار خود قرار دهیم.

12 میلیارد دلار در فازهای پارس جنوبی سرمایه‌گذاری شد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا گفت: در اجرای فازهای 13 و 22 تا 24 پارس جنوبی 12 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری شده که با صادرات محصولات جانبی این میزان سرمایه‌گذاری بعد از یک سال برمی‌گردد.

کارفرمایان افزایش حقوق بر اساس نرخ تورم را می‌پذیرند اصغر آهنی‌ها نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار اعلام کرد: کارفرمایان آماده‌اند بر اساس آخرین نرخ تورم اعلامی از سوی مرکز آمار، میزان دستمزد کارگران را در سال آینده بالا ببرند.

بهبود سطح پایبندی به کاهش عرضه نفت دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) امروز یکشنبه اعلام کرد که پایبندی به توافق کاهش عرضه نفت بین این سازمان و کشورهای غیر عضو رو به بهبود است.

گوشت قرمز وارداتی را نمی‌توان دوباره صادر کرد مهدی میراشرفی رئیس کل گمرک کشور اعلام کرد: نمی‌توان گوشت قرمز را با این مشقت وارد کشور و دوباره صادر کرد.

سهم 50 درصدی نفتی‌ها از صادرات غیر نفتی بیش از 50 درصد از صادرات غیرنفتی ایران را محصولاتی مانند میعانات گازی، فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی تشکیل می‌دهند که مستقیم و یا غیر مستقیم با صنعت نفت در ارتباطند.

صادرات برخی محصولات فولادی فقط از طریق تولیدکنندگان مجاز شد رضا رحمانی، وزیر صمت در نامه‌ای به گمرک ایران اعلام کرد: صادرات محصولات فولادی صرفا از طریق واحد تولیدکننده آن محصول و یا نماینده رسمی آنها امکان‌پذیر است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها