کد خبر: 279840
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای بین‌الملل/ ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۷

از اتهام «دونالد ترامپ» به گوگل تا آمادگی اتحادیه اروپا برای سقوط «ترزا می»

احضار سفیر کنیا از سوی وزارت امور خارجه ایران، اتهام ترامپ به گوگل به دلیل انجام اقدام تجاری در چین و آمادگی اتحادیه اروپا برای سقوط «ترزا می» از مهم‌ترین خبرهای حوزه بین‌الملل بود.

از اتهام «دونالد ترامپ» به گوگل تا آمادگی اتحادیه اروپا برای سقوط «ترزا می»
کد خبر: 279840
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ۲۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) از پیروزی یک شرکت آمریکایی در قرارداد ارائه خدمات عملیاتی به پایگاه‌های آمریکایی مستقر در خاک کویت خبر داد.

***


«بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت امور خارجه از احضار سفیر کنیا به این وزارتخانه خبر داد. او همچنین گفت سفیر کشورمان در نایروبی نیز به تهران فراخوانده شده است.

***


روزنامه آبزرور نوشت: در بحبوحه فروپاشی کامل اعتماد به نخست‌وزیر انگلیس پس از یک هفته کشمکش بر سر برگزیت، اتحادیه اروپا خود را برای سقوط ترزا می آماده می‌کند.

***

رئیس‌جمهور آمریکا گوگل را متهم کرد که با انجام اقدامات تجاری در چین به ارتش این کشور آسیایی کمک می‌کند.

***

وزیر امور خارجه پاکستان از برگزاری نشست اضطراری وزرای خارجه اعضای سازمان همکاری اسلامی (OIC) با هدف بررسی حادثه تروریستی در نیوزیلند در روز دوم فروردین 98 به میزبانی ترکیه در شهر استانبول خبر داد.

***

رئیس‌جمهوری افغانستان راهی امارات شده است تا به گفته برخی تحلیلگران، از نفوذ ابوظبی برای واداشتن طالبان به مذاکرات مستقیم با کابل، استفاده کند.

***

نتایج اولیه انتخابات ریاست‌جمهوری اسلواکی حاکی از پیروزی تقریبی نامزد تازه وارد دنیای سیاست در این کشور است. این وکیل 45 ساله که به تازگی وارد دنیای سیاست شده از سوی جنبش اعتراضی در اسلواکی مورد حمایت قرار گرفته است.

.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها