سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۷

توصیه‌های انتخاباتی سردار جعفری و پیشنهاد خاتمی به روحانی

روایت علی صوفی از دیدار خاتمی و روحانی و نیز تکذیب ادعای اختلافات داخلی در بدنه دولت از جانب محمدجواد ظریف و همین طور توضیحات سردار جعفری از مواضع سپاه نسبت به انتخابات مهم‌ترین خبرهای سیاسی امروز رسانه‌های کشور بود.

توصیه‌های انتخاباتی سردار جعفری و پیشنهاد خاتمی به روحانی
کد خبر: 279847
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ۲۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد اعظمی: روایت علی صوفی از دیدار خاتمی و روحانی و نیز تکذیب ادعای اختلافات داخلی در بدنه دولت از جانب محمدجواد ظریف و همین طور توضیحات سردار جعفری از مواضع سپاه نسبت به انتخابات مهمترین خبرهای سیاسی امروز رسانه‌های کشور است.

در ادامه سرخط مهمترین خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین را می‌خوانید:

محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه بحث اختلاف با محمود واعظی رییس دفتر رییس‌جمهوری را تکذیب کرده و گفته که «با محمود واعظی دوستی 40 ساله دارم و او مثل برادر به من نزدیک است». ظریف فردا برای دیدار با علما و مراجع تقلید عازم قم خواهد شد.

آیت‌الله هاشم هاشم‌زاده هریسی عضو مجلس خبرگان رهبری گفته که «حرف غیرمنصفانه، امام جمعه را از عدالت ساقط می‌کند و متاسفانه شاهد حواله کردن مشکلات به گردن یکدیگر از سوی مسئولان هستیم».

سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران نسبت به ادوار انتخاباتی آینده واکنش نشان داده و گفته است که « مردم‌ باید درست انتخاب کنند و مردم باید حواسشان را در انتخاب جمع کنند. کسی که خوب عمل‌ می‌کند شاید در مناظره‌ها خوب حرف نزند و انتخاب‌ مردم نباید براساس موفقیت در مناظره باشد. سپاه نباید در دسته‌بندی‌های سیاسی وارد شود».

علی صوفی مشاور عالی رییس دولت اصلاحات به دیدارهای حسن روحانی و محمد خاتمی اشاره کرده و گفته که « آقای خاتمی در این دیدارها به آقای روحانی گفته که « اگر نمی‌تواند از ریاست‌جمهوری استعفا دهد و شرایط خود را مطرح کند و اگر امکان‌پذیر نیست، اجازه گرفته و کناره‌گیری کند».

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفته که «مرزنشینان نباید مجبور به کولبری شوند».

حسن آقامیری روحانی خلع لباس شده، اخیرا در شرح محکومیت خودش گفته که یکی از دلایل محکومیتش خیار خوردن با یک بز بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها