کد خبر: 279865
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۷ ۰۸:۳۹:۲۰
| |

رئیس اتحادیه مرغ گوشتی مطرح کرد:

توزیع مرغ دولتی در میادین بهمن و میوه و تره‌بار/ با واردات مرغ مخالفیم

رئیس اتحادیه مرغ گوشتی گفت: واردات مرغ شرایط و ضوابطی دارد که به این راحتی نمی‌توان آن را وارد کرد. اتحادیه‌ها و اصناف با هرگونه واردات مرغ به کشور مخالف هستند چرا که مرغ به میزان کافی در کشور وجود دارد.

توزیع مرغ دولتی در میادین بهمن و میوه و تره‌بار/ با واردات مرغ مخالفیم
کد خبر: 279865
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۷ ۰۸:۳۹:۲۰

اعتمادآنلاین| محمد یوسفی رئیس اتحادیه مرغ گوشتی در خصوص وضعیت بازار مرغ گفت: قیمت‌ها در بازار مرغ افزایشی نداشته و در میدان بهمن که قیمت‌ها به حدود 14 هزار تومان رسیده بود از امروز تحت نظر سازمان تعزیرات قرار گرفته و این سازمان نظارت می‌کند تا قیمت آن بیشتر از 11 هزار و 500 تومان نباشد.

وی افزود: مرغ با این قیمت هم در میدان بهمن و هم در میادین میوه و تره‌بار به فروش می‌رسد اما در خرده‌فروشی‌ها قیمت متفاوت است.

رئیس اتحادیه مرغ گوشتی تصریح کرد: قیمت در خرده‌فروشی‌ها 14 هزار تا 15 هزار تومان است اما برخی از خرده‌فروشی‌ها بنابر مکان خود با قیمت بالاتر مرغ را خرید و فروش می‌کنند.

وی افزود: مرغ دولتی با قیمت 11 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد اما مغازه‌داران صاحب اختیار خود هستند و هنوز نظارتی روی توزیع این کالا نمی‌شود.

یوسفی در رابطه با کمبود مرغ در بازار اذعان داشت: ما هیچ کمبودی در تولید مرغ و در بازار این محصول نداریم و این واردات تنها می‌تواند به دلیل نگرانی برای ماه رمضان باشد. واردات مرغ شرایط و ضوابطی دارد که به این راحتی نمی‌توان آن را وارد کرد. اتحادیه‌ها و اصناف با هرگونه واردات مرغ به کشور مخالف هستند چرا که مرغ به میزان کافی در کشور وجود دارد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها