ابوالفضل ابوترابی، عضو فراکسیون ولایی مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

مجلس به‌شدت وکیل‌الدوله است/ عملکرد مجلس در سال 97 فوق‌العاده ضعیف بود/ مجلس دیگر در راس امور نیست

ابوالفضل ابوترابی، عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: مجلس با اقداماتی که انجام می‌دهد و بخصوص وکیل الدوله بودن برخی نمایندگان موجب شده که مجلس از جایگاه در رأس بودن، پایین بیاید و بطور خلاصه باید گفت: مجلس به‌شدت وکیل الدوله است.

مجلس به‌شدت وکیل‌الدوله است/ عملکرد مجلس در سال 97 فوق‌العاده ضعیف بود/ مجلس دیگر در راس امور نیست
کد خبر: 279877
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد و عضو فراکسیون ولایی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین، به اقدام شاخص فراکسیون ولایی در سال 97 اشاره کرد و گفت: در بعد نظارت شاخص‌ترین اقدام فراکسیون ولایی سؤال از رئیس‌جمهور، استیضاح وزرای اقتصادی و نامه‌نگاری برای تغییر ریاست بانک مرکزی بود که در این زمینه‌ها مؤثر واقع شدیم. نامه‌ای که در خصوص تغییر تیم اقتصادی دولت به امضای نمایندگان رسید هم اقدام فراکسیون ولایی بود.

او ادامه داد: اصلاح قانون چک هم از اقدامات فراکسیون ولایی بود.

این عضو فراکسیون ولایی در خصوص عملکرد مجلس در سال 97، گفت: عملکرد مجلس فوق‌العاده ضعیف بود. قوه قضاییه در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی ورود خوب و قهرمانه‌ای داشته که باید تداوم پیدا کند. مجلس در تشکیل پرونده‌های متعدد قضایی بار را بر گردن دستگاه قضایی انداخته که مقصر هم مجلس است. قوانین مجلس به‌گونه‌ای است که می‌خواهد تمام مشکلات را با دستگاه قضایی حل کند در صورتی که در دنیا بدین شکل نیست. باید گفت ضعف دستگاه قضایی بی‌تردید از سمت مجلس است.

ابوترابی تأکید کرد: مجلس دیگر در رأس امور نیست. با اقداماتی که مجلس انجام می‌دهد و بخصوص وکیل الدوله بودن برخی نمایندگان مجلس از جایگاه در رأس بودن، پایین آمده و به‌طور کلی باید گفت مجلس به‌شدت وکیل‌الدوله است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها