کد خبر: 279928
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۷ ۱۰:۲۹:۰۰
| |

رئیس کل بانک مرکزی نوشت؛

تلاش پمپئو و هوک برای ایجاد تلاطم در بازارها / بانک مرکزی کاملا بازار ارز را کنترل می‌کند

عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی نوشت: تیم تحریم ترامپ از پمپئو گرفته تا بریان هوک برای جلوگیری از آرامش در بازار ارز کشور، به جنگ روانی تکراری و قطع کامل صادرات نفت ایران؛ بزودی! متوسل می‌شوند.

تلاش پمپئو و هوک برای ایجاد تلاطم در بازارها / بانک مرکزی کاملا بازار ارز را کنترل می‌کند
کد خبر: 279928
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۷ ۱۰:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در پست اینستاگرامی خود نوشت:


دیشب که داشتم اخبار خبرگزاری ها و کانال های خبری را مرور می کردم به نکته جالبی برخوردم. خیلی برایم عجیب و تا حدودی مبهم بود. در روزهای پایانی سال که مردم خسته از فشارهای اقتصادی، در سایه آرامش نسبی ایجاد شده در بازارها، در تدارک خریدهای شب عید بوده و نرخ ارز در بازار آزاد نیز به آرامی در حال کاهش است، چند نفر از برادران بزرگوار تلاش کرده بودند با استفاده از توئیتر و سایر رسانه ها، موضوعی به نام FATF را مطرح کرده و با اصرار به مردم یادآوری کنند که فراموش نکنید: FATF مورد مخالفت اکثر اعضای مجمع است و چنین و چنان !!!

الحمدالله بازار ارز حساسیت خود را نسبت به این نوع اظهارات، تا حدود زیادی، از دست داده است. فارغ از این قبیل اظهار نظرهای شخصی که در زمان و مکان خودش محترم است. مطمئنا مجموعه نظام، تدابیر لازم در اینگونه موضوعات را بکار بسته و تصمیمات خود را براساس منافع کشور اتخاذ خواهد کرد.

جالب اینکه تیم تحریم ترامپ از پمپئو گرفته تا بریان هوک نیز از محض ایجاد آرامش در بازار ارز کشور، به جنگ روانی تکراری: قطع کامل صادرات نفت ایران؛ بزودی !!! متوسل می شوند. مردم مطمئن باشند فارغ ار این مباحث، بازار ارز با تدابیر اتخاذ شده و در چارچوب سیاست های بانک مرکزی سیر تعادلی خود را طی می کند و بانک مرکزی نیز بر روند بازار مسلط است.

پست اینستاگرام همتی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها