مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبرداد

موازنه مثبت تولید و مصرف فرآورده کشور/ آمادگی کامل سوخت‌رسانی در مسیر‌های نوروزی

مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از وضع مناسب ذخایر و موازنه مثبت تولید و مصرف انواع فرآورده در کشور و آمادگی کامل این شرکت برای سوخت‌رسانی نوروزی به مسافران خبر داد.

موازنه مثبت تولید و مصرف فرآورده کشور/ آمادگی کامل سوخت‌رسانی در مسیر‌های نوروزی
کد خبر: 279956
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۷ ۱۱:۲۰:۳۲

اعتمادآنلاین| مجتبی دلبری گفت: با اقدام‌های بسیار مناسبی که در مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی انجام شده است، خوشبختانه موازنه مثبتی بین تولید و مصرف بنزین در کشور ایجاد شده است و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به عنوان تنها متولی توزیع سوخت کشور، آمادگی کامل در مسیر‌های مسافران و زائران نوروزی و پیش‌بینی‌های قابل اطمینان انجام شده است و نگرانی از بابت تامین سوخت در ایام تعطیلات سال نو وجود نخواهد شد.

وی همچنین درباره وضع تولید و مصرف نفت‌گاز تصریح کرد: خوشبختانه با وجود افزایش مصرف خانوار در فصول سرد سال و با احتساب سوختی که در نیروگاه‌ها به عنوان جایگزین گاز طبیعی مصرف می‌شود، موازنه در این بخش نیز بسیار مثبت است.

مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: در بخش نفت سفید نیز شرایط مساعد است و با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های انجام شده برای افزایش مصرف سوخت‌های هوایی با توجه به افزایش تعداد پروازها، ذخیره‌سازی مناسبی برای انواع سوخت هواپیما، ای‌تی‌کی و GP 4 انجام شده است.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها