کد خبر: 279969
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۷ ۱۱:۴۷:۰۰
| |

مسی:

تابه‌حال هواداران حریف تشویقم نکرده بودند

«لیونل مسی» ستاره بارسلونا پس از هت تریک مقابل رئال بتیس اظهار داشت: یادم نمی آید تاکنون توسط هواداران حریف تشویق شده باشم، خوش شانس بودم که هر سه ضربه به گُل نشست.

تابه‌حال هواداران حریف تشویقم نکرده بودند
کد خبر: 279969
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۷ ۱۱:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| «لیونل مسی» فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا پس از به ثمر رساندن سومین گل خود با ضربه چیپ در پیروزی 4 بر یک شب گذشته تیمش مقابل رئال بتیس، از سوی هواداران میزبان در ورزشگاه بنیتو ویامارین ایستاده تشویق شد
هت تریک ستاره آرژانتینی در این دیدار چهارمین مورد آن در فصل جاری و سی و سومین بار در لالیگا محسوب می شود اما این سومین باری بود که موجب همهمه در ورزشگاه شد؛ همهمه ای که نه تنها هواداران آبی اناری ها بلکه هواداران بتیس را مجبور به تشویق کرد.


مسی سومین گل خود را تقریبا از زاویه ای غیرممکن با ضربه ای به اصطلاح «چیپ» از روی سر «پائو لوپز» عبور داد و حاضرین در ورزشگاه مبهوت از نبوغ فرازمینی مینیاتوری بارسا برای نشان دادن عمق تحسین خود، هیچ راهی به جز تشویق ایستاده پیدا نکردند.


در این بین، مسی پس از بازی در مصاحبه با مووی استار اظهار داشت: به خاطر ندارم که برای به ثمر رساندن یک گل از سوی هواداران حریف تشویق شوم.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون چنین گلی به ثمر رسانده بود یا خیر تاکید کرد: نمی دانم اما خوش شانس بودم که هر 3 ضربه ام وارد دروازه شد و سه امتیاز بازی را به دست آوردیم؛ می دانستیم که این فرصت را داریم تا اختلاف امتیاز خود را با اتلتیکو افزایش دهیم و آن را از دست ندادیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها