کد خبر: 279999
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۷ ۱۲:۲۲:۰۰
| |

شهردار منطقه یک شهرداری پایتخت:

شمال تهران آماده آغاز بهار شد

سید حمید موسوی شهردار منطقه یک شهرداری تهران عنوان کرد: شمال تهران به منظور مناسب‌سازی فضاهای شهری جهت ورود به سال جدید و خدمات رسانی مناسب به شهروندان و گردشگران، با انجام طرح استقبال از بهار آماده نوروز 98 شد.    

شمال تهران آماده آغاز بهار شد
کد خبر: 279999
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۷ ۱۲:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سید حمید موسوی طرح استقبال از بهار را اقدامی اساسی از سوی همه معاونت و اداره های شهرداری این منطقه دانست و گفت: در زمان اجرای این طرح کلیه معاونت ها، ادارات و نواحی نسبت به تقویت اکیپ‌های اجرایی خود اقدام نمودند تا با سرعت، دقت و صحت بیشتر معابر و فضاهای شهری منطقه را پاکسازی کنند و رضایت شهروندان را بدست آورند.


به گزارش اعتمادآنلاین؛ وی تصریح کرد: طرح استقبال از بهار تا 15 فروردین ماه با همه توان نیروها اجرا می‌شود که توجه به مراکز گردشگری و بهسازی اماکن زیارتی، فرهنگی و... مانند امامزاده ها، کتابخانه ها و ... از جمله اموری است که در این ایام مورد توجه خاص قرار خواهد گرفت.


موسوی به تشریح طرح و عملکرد هر یک از ادارات خدمات رسان منطقه پرداخت و افزود : در بخش خدمات شهری نظافت معابر، فضاهای سبز، شستشوی مخازن زباله، المانهای شهری، تعویض پرچم های بزرگراهی و 55 متری سطح منطقه، سفره هفت سین و المان‌های نوروزی، تفکیک پسماند، مبارزه با جانوران موذی و ... انجام می‌شود.


شهردار منطقه یک خاطرنشان ساخت : در حوزه ترافیک و عمران یک نیز توجه ویژه به شبکه حمل و نقل عمومی و ایمن سازی تردد وسایل نقلیه عبوری و خدمات رسانی مناسب به مسافرین و همچنین بهسازی، مرمت و لکه گیری آسفالت معابر، ساماندهی حریم کارگاهی و رفع خطر اجرا می‌شود.


وی گفت: شهروندان می توانند در زمان اجرای طرح استقبال از بهار، مشکلات شهری را به سامانه 137 اعلام کنند تا در مدت اجرای طرح در ناحیه محل سکونتشان، نسبت به بررسی و رفع آن اقدام شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها