کد خبر: 280031
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۷ ۱۳:۵۸:۴۲
| |

منع برگزاری تظاهرات در «شانزه‌لیزه» بررسی می‌شود

یک منبع دفتر ریاست‌جمهوری فرانسه اعلام کرد که رئیس‌جمهور این کشور منع برگزاری تظاهرات در خیابان «شانزه‌لیزه» در پایتخت را بررسی می‌کند.

منع برگزاری تظاهرات در «شانزه‌لیزه» بررسی می‌شود
کد خبر: 280031
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۷ ۱۳:۵۸:۴۲

اعتمادآنلاین| یک منبع وابسته به ریاست جمهوری فرانسوی اعلام کرد که «امانوئل ماکرون» ممنوع کردن برگزاری تظاهرات در خیابان «شانزه‌لیزه» را بررسی می‌کند.

در ادامه انتشار خبرها درباره تدارک دولت فرانسه برای اتخاذ تدابیر امنیتی جدید برای مقابله با تظاهرات «جلیقه زردها»، حالا امروز دوشنبه یک منبع ریاست جمهوری این کشور اظهارنظر تازه‌ای در این باره کرده است.

پیشتر در خبرها آمده بود که به دنبال تشدید اعتراض‌ها در فرانسه و برگزاری هجدهمین «شنبه اعتراضی» در این کشور، نخست‌وزیر فرانسه قرار است برای مقابله با موج‌های بعدی شورش تدابیر امنیتی بیشتری اتخاذ کند.

روز شنبه گذشته تظاهرات جلیقه‌زردها مجددا به خشونت و درگیری با پلیس کشیده شد و تعدادی بانک، مغازه و خودرو در خیابانهای پاریس به ویژه در «شانزه لیزه» به آتش کشیده شد.

دفتر «دواردو فیلیپ» نخست‌وزیر فرانسه اعلام کرد که درگیریها و خشونت‌های اخیر نشان داد که تدابیر و ترتیبات امنیتی ناکافی هستند.

به گزارش شبکه «العربیه»، یک منبع در دفتر «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه امروز دوشنبه اعلام کرد که ماکرون ممنوع شدن برگزاری تظاهرات در خیابان شانزه لیزه را بررسی می‌کند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها