کد خبر: 280107
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۷ ۱۶:۲۰:۰۰
| |

سازمان هواپیمایی خبر داد؛

انجام 2153 پرواز نوروزی تا 27 اسفندماه

سازمان هواپیمایی کشوری از انجام 2153 پرواز نوروزی تا 27 اسفندماه خبر داد.

انجام 2153 پرواز نوروزی تا 27 اسفندماه
کد خبر: 280107
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۷ ۱۶:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رضا جعفرزاده گفت: از ابتدای آغاز پروازهای نوروزی تا 27 اسفندماه 2153 پرواز انجام شده که از این تعداد 1573 پرواز داخلی و 580 پرواز بین المللی از فرودگاه‌های کشور صورت گرفته است.

وی افزود: در بازرسی‌های مستمر کارشناسان دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات هوانوردی سازمان از 120 دفاتر خدمات مسافرت هوایی بازرسی صورت گرفت و مواردی از جمله عدم توجه به الزامات و دستورالعمل‌های سازمان هواپیمایی کشوری محرز و به لغو مجوز 4 دفتر و تعلیق 33 دفتر خدمات مسافرت هوایی در تهران منجر شد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: امکان اعتبارسنجی بلیت هواپیما از طریق سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی فراهم است و بر لزوم مدیریت بیشتر شرکت‌های هواپیمایی بر توزیع بلیت هواپیما تاکید می‌شود.

جعفرزاده گفت: همچنین از ابتدای دی ماه تاکنون 399 شکایت صورت گرفته است و به 245 شکایت ارسالی رسیدگی شده و همچنین مواردی به دادگاه یا میراث فرهنگی و گردشگری نیز ارجاع شده است.

وی به مسافران توصیه کرد که برای خرید بلیت از طریق منابع معتبر اعم از دفاتر و سایت‌های دارای مجوز که لیست آنها روی پرتال سازمان قابل دسترسی است اقدام و نرخ‌های ارائه شده را با دامنه نرخ‌های ارائه شده که بر روی سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی قرار دارد مطابقت دهند و هرگونه افزایش قیمت و تخطی را از طریق سایت سازمان به نشانی www.cao.ir گزارش دهند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها