«تا 10 بشمار» در «هنر و تجربه» اکران می‌شود

فیلم سینمایی «تا 10 بشمار» به کارگردانی سعادت بسطام برای اکران در گروه «هنر و تجربه» آماده شد.

«تا 10 بشمار»  در «هنر و تجربه» اکران می‌شود
کد خبر: 280141
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۸ ۰۸:۱۱:۲۱

اعتمادآنلاین| فرید ولی‌زاده تهیه‌کننده و مشاور کارگردان فیلم سینمایی «تا 10 بشمار» به کارگردانی سعادت بسطام درباره آخرین وضعیت و مراحل فنی این فیلم گفت: با پایان صداگذاری این فیلم توسط حسین وفایی و همچنین آخرین مراحل اتانولاژ و اصلاح رنگ آن توسط حامد رضی، نسخه بین‌المللی «تا 10 بشمار» آماده نمایش و حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی شده است.

وی درباره اکران «تا 10 بشمار» گفت: در حال تکمیل فرم‌های پروانه نمایش این فیلم در سایت سازمان سینمایی برای اکران سینمای این فیلم در گروه «هنر و تجربه» هستیم.

«تا 10 بشمار» روایت چند ساعت از زندگی زوجی با اختلاف سنی زیاد است که در مسیری با چالش گفتمان وارد ماراتنی مسابقه گونه تا شمارش 10 می‌شوند.

فیلمبرداری این فیلم فروردین ماه سال 97 در لوکیشنی در بوستان نهج‌البلاغه و شهرک غرب تهران با بازی منوچهر زنده‌دل و غزال نظر به اتمام رسید.

از جمله عوامل این پروژه می‌توان به نویسنده: کیانوش اسلامی، کارگردان و تدوین: سعادت بسطام، آهنگساز: شهاب اکبری، صداگذار: حسین وفایی، اصلاح رنگ: حامد رضی، طراح پوستر: علیرضا آکار، عکاس: احمد سیفی پور، فیلمبردار: حسین قلی‌پور، صدابردار: مسعود حمیدیان، طراح صحنه و لباس: قاسم مربی، روابط عمومی: سعید گلزار، مجری طرح: مؤسسه فوژان فیلم، تهیه‌کننده و مشاور کارگردان: فرید ولی زاده، بازیگران: منوچهر زنده دل، غزال نظر، الناز باطنی، بهرام حسینی و مانیا بابایی.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها