کد خبر: 280194
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۸ ۱۰:۱۷:۴۱
| |

حمله دوباره ترامپ به جو بایدن

ترامپ بایدن را مردی با ضریب هوشی( آی کیو) پایین خواند.

حمله دوباره ترامپ به جو بایدن
کد خبر: 280194
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۸ ۱۰:۱۷:۴۱

اعتمادآنلاین| دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در تویتی نوشت: جو بایدن حتی نتوانست یک جمله خیلی ساده در مورد تصمیمش برای نامزد شدن در ریاست جمهوری بیان کند او برای بیان این جمله به تُپُق زدن افتاد، به این عادت کنید. یک فرد دیگر با "آی‌کیوی پایین"!

ترامپ اخیراً از اصطلاح "آی‌کیوی پایین" بر علیه تعدادی از منتقدانش از جمله مجری شبکه ام اسن ان بی سی، ماکسیم واترز، عضو حزب دموکرات و رابرت دنیرو، بازیگر معروف، استفاده کرده است.

وقتی جو بایدن، معاون سابق باراک اوباما، در جمع دموکرات‌ها گفت که او بالاترین تجربه را در جمع کسانی که نامزد انتخابات شدند را دارد ترامپ نتوانست خشم خود را پنهان کند.

بایدن مدتهاست که در فکر ایجاد یک کمپین انتخاباتی برای سال 2020 است و تقریباً اطمینان می‌رود که او در این دوره از انتخابات شرکت خواهد کرد.

جو بایدن همواره از مخالفان سرسخت دونالد ترامپ بوده است. بایدن در بین نامزدهای دموکرات همواره از بالاترین رأی برخوردار بوده است.

در طی یک نظرسنجی که اوایل ماه مارس منتشر شد بایدن انتخاب اول بین دموکرات‌ها با 27 رأی بود. همچنین برنی سندرز انتخاب اول 25 درصد افراد حاضر در نظرسنجی بود.

با پیوستن بایدن به این انتخابات او در این رقابت انتخاباتی امیدهای زیادی خواهد داشت.

"بتو اورورکه" عضو سابق کنگره آمریکا از تگزاس هفته گذشته به دنبال سندرز به انتخابات پیوست. سناتور الیزابت وارن، کامالا هریس، امی کلوبچار و کوری بوکر نیز دیگر دموکرات‌هایی هستند که در این انتخابات حضور دارند.

ترامپ اخیراً از ایده رویارویی با جو بایدن استقبال کرده و او را یک "رقیب رویایی" خوانده است.

هفته گذشته هنگامی که از ترامپ پرسیده شد که او بایدن را رقیب قوی‌تری می‌بیند یا اورورکه، او از دادن پاسخ سر باز زد و گفت: هر کسی که باشد، من برنده‌ام.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها