کد خبر: 280216
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۸ ۱۱:۲۳:۰۰
| |

محسنی بندپی استاندار تهران:

ملت ایران سال آینده با حضور در انتخابات مسیر ترقی را هموارتر می‌کنند

محسنی بندپی استاندار تهران نوروز 1398 و آغاز بهار طبعیت که فصل رویش، زایش، امید، طراوت و خرمی است را به هموطنان عزیزم و به تمام کسانی که نوروز را گرامی می‌دارند، تبریک می‌گویم.

ملت ایران سال آینده با حضور در انتخابات مسیر ترقی را هموارتر می‌کنند
کد خبر: 280216
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۸ ۱۱:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| استاندار تهران در پیامی، فرارسیدن سال نو و طلیعه آغاز بهار طبیعت را به عموم ایرانیان، بخصوص، شهروندان استان تهران تبریک گفت.

متن این پیام، به این شرح است:

نوروز 1398 و آغاز بهار طبعیت که فصل رویش، زایش، امید، طراوت و خرمی است را به هموطنان عزیزم و به تمام کسانی که نوروز را گرامی می‌دارند، تبریک می‌گویم.

به لطف ایزد منان سال نود و هفت هم به عنوان برگی زرین و مشعشعی در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسید. گام‌های بلند و استواری که ملت ایران در حوزه‌های گوناگون با شتابی چشمگیر، یکی پس از دیگری پیمود، بار دیگر مایه سربلندی و سرافرازی این مرز و بوم شد.

سالی که گذشت، به مانند همه سال‌ها، حوادث تلخ و شیرین فراوان داشت و ملت ما در کنار خلق حماسه‌ تاریخی دیگر در نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع غیورمندانه از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همواره کوشید تا با گذرکریمانه از حوادث، با تحمل سختی‌ها و بهره‌گیری از فرصت‌ها، زندگی را با امید به آینده‌ای بهتر به سوی بهبود راهنمایی کند.

بی تردید، توفیقات به دست آمده نیز، تنها و تنها با تدابیر داهیانه رهبر فرزانه انقلاب، درایات دولت تدبیر و امید، همدلی ارکان مختلف نظام اسلامی و بخصوص، اهتمام آحاد ملت عزیز ایران حاصل شده است.

ملت فهیم ایران اسلامی در سال پیش‌رو، آزمون بس بزرگی را در پیش دارد که اطمینان دارم، هموطنان آگاه‌ و شهروندان غیور استان تهران، با هوشیاری مثال‌زدنی، ضمن حضور گسترده در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ضمن برگزیدن نمایندگانی خلف و دانا، مسیر ترقی و پیشرفت را برای خود و آیندگان هموارتر خواهند کرد.

با امید به فضل و عنایت پروردگار، با مردم فهیم استان، هم‌پیمان می‌شویم که در سال جدید، بیشتر از گذشته، برای توسعه و پیشرفت کشور و زیستن در محیطی پاک و سالم، همراه با عزت، آسایش و رفاه و در پرتو امنیت و آرامش و نشاط اجتماعی کوشیده و با عزمی راسخ، برای زدودن محرومیت‌ها و کنار زدن موانع، در راستای ساختن ایرانی آباد و استانی زیست‌پذیر و اخلاق‌مدار، همگام و همراه شویم.

انوشیروان‌محسنی بندپی استاندار تهران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها