کد خبر: 280234
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۸ ۱۱:۵۷:۱۳
| |

برگزاری جشن مشترک توسط 9 سفارتخانه کشورهای حوزه نوروز در بلاروس

امروز جشن نوروز در آستانه حلول سال 1398 با حضور سفرا، دیپلمات‌ها و نمایندگانی از وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های مختلف بلاروسی در هتل ماریوت مینسک برگزار شد، کشورهای شرکت‌کننده در این مراسم، علاوه بر نمایش کلیپ و اجرای موسیقی زنده، با برپایی نمایشگاه صنایع دستی و هنری، نوروز را جشن گرفتند که مجموعه برنامه‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلاروس از سوی مهمانان مورد استقبال قرار گرفت.

برگزاری جشن مشترک توسط 9 سفارتخانه کشورهای حوزه نوروز در بلاروس
کد خبر: 280234
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۸ ۱۱:۵۷:۱۳

اعتمادآنلاین| ا مروز جشن نوروز در آستانه حلول سال 1398 با همکاری مشترک سفارت جمهوری اسلامی ایران در مینسک با سفارت‌خانه های آذربایجان، ازبکستان،‌ قرقیزستان، قزاقستان، ترکمنستان، تاجیکستان،‌ ترکیه، روسیه و نمایندگی کشورهای مشترک المنافع در بلاروس برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سفرا، دیپلمات‌ها و نمایندگانی از وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های مختلف بلاروسی در هتل ماریوت مینسک برگزار شد، کشورهای شرکت‌کننده در این مراسم، علاوه بر نمایش کلیپ و اجرای موسیقی زنده، با برپایی نمایشگاه صنایع دستی و هنری، نوروز را جشن گرفتند که مجموعه برنامه‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلاروس از سوی مهمانان مورد استقبال قرار گرفت.

در پایان مراسم نیز به طور مشترک با غذاهای ملی و سنتی هر کشور از مهمانان پذیرایی شد. این جشن نخستین بار است که با هماهنگی‌های بین سفارتخانه‌های حوزه نوروز در مینسک برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها