کد خبر: 280308
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۹ ۰۹:۲۹:۰۱
| |

کاهش تخلفات صدور دیپلم جعلی در مراکز آموزش از راه دور

مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی درباره صدور دیپلم‌های جعلی در مراکز آموزش از راه گفت: به دلیل نظارت‌های قوی که صورت می‌گیرد، وضعیت تخلفات در مدارس بسیار کاهش یافته و ممکن است تنها تخلفات جزئی رخ دهد.

کاهش تخلفات صدور دیپلم جعلی در مراکز آموزش از راه دور
کد خبر: 280308
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۹ ۰۹:۲۹:۰۱

اعتمادآنلاین| گودرز شاهمرادی گفت: نظارت بر مراکز و مدارس غیر دولتی و مراکز آموزش از راه دور یک نظارت عمومی، تخصصی و عالیه است و فوق العاده قوی بوده و شاهد هستیم که در بخش آموزش از راه دور مشکلات به حداقل رسیده است.

مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش با اشاره به انجام اقداماتی به منظور هماهنگ سازی در مدارس گفت: امسال تقویم اجرایی مدارس را عملیاتی کردیم.

وی افزود: همچنین دوره‌های آموزشی برای آشنایی با مقررات ترتیب داده شده است. در گذشته برخی تخلفات به علت عدم اشراف کافی بر قوانین و مقررات رخ می داد، اما امروز خوشبختانه مدارس و مراکز آموزش از راه دور به لحاظ نوع کار، کیفی بوده و در برنامه‌های آن‌ها نظارت کافی صورت می‌گیرد.

شاهمرادی با اشاره به اینکه روی محتواهای جدید نیز کار می‌کنیم گفت: اکنون مدارس ما به لحاظ کیفیت، نمره قبولی می‌گیرند و می‌توان به آنها اعتماد کرد. مدارس و مراکز آموزش از راه دور فضای خوبی برای ادامه تحصیل هستند و برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل و بزرگسالانی که تحصیل شان به علت شغل یا هر چیز دیگری ناقص مانده ظرفیت خوبی است.

وی توصیه کرد، همه کسانی که چنین شرایطی دارند حتماً از این فرصت استفاده کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها