سفیر ایران در ارمنستان:

توصیه‌های کاظم سجادی به گردشگران ایرانی در ارمنستان

با توجه به فرارسیدن نوروز باستانی و عزیمت تعداد زیادی از گردشگران ایرانی به ارمنستان و به منظور بررسی مسائل و مشکلات آژانس های توریستی و گردشگری ایرانی فعال در ارمنستان جلسه ای با حضور سجادی سفیر کشورمان در ایروان و روسای این آژانس‌ها در محل سفارت برگزار شد.

توصیه‌های کاظم سجادی به گردشگران ایرانی در ارمنستان
کد خبر: 280316
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۹ ۰۹:۵۶:۵۹

اعتمادآنلاین| در ابتدای این نشست سید کاظم سجادی ضمن اشاره به تردد گسترده گردشگران ایرانی طی سه سال اخیر به مذاکرات صورت گرفته با مقام‌ها و مسئولین ارمنی در جهت فراهم آوردن امکانات و تسهیلات مناسب برای گردشگران ایرانی اشاره کرد و افزود: هر چند دولت ارمنستان تسهیلات مناسب و قابل قبولی برای گردشگران ایرانی فراهم نموده اما این امکانات تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله زیادی دارد.

سفیر کشورمان در ایروان با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات ارمنستان و رویه سختگیرانه این کشور در ورود هر گونه ماده مخدر، داروهای روانگردان و داروهای کدوئین دار به کلیه گردشگران و اتباع ایرانی توصیه کرد با رعایت قوانین این کشور و پرهیز از ورود هر گونه ماده مخدر خود و اعضای خانواده را دچار گرفتاری نکنند.

سجادی با توصیه به مدیران و روسای آژانس های گردشگری ایرانی فعال در ارمنستان به آنان نیز توصیه کرد با معرفی جاذبه های گردشگری و باستانی ایران و بویژه پیشرفت های صورت گرفته در کشورمان بویژه در حوزه های پزشکی، نسبت به جذب گردشگر ارمنی اقدام نموده و زمینه های لازم برای توریسم سلامت را تبلیغ کنند.

در ادامه این دیدار روسای آژانس های گردشگری نیز ضمن برشمردن برخی از مشکلات و مسائل موجود در حوزه گردشگری نظیر: قیمت بالای بلیط هواپیما، مبادلات پولی و بانکی، بازرسی طولانی و معطلی مسافران در مبادی گمرگی، آگاهی بخشی به مسافرین از مبداء و ... خواهان حل این مشکلات شدند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها