فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

عملکرد پلیس در سال 97 چگونه بود؟ طرح‌های ویژه ناجا برای نوروز 98

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح عملکرد این پلیس در سال 97 گفت: با طرح های متفاوتی در خدمت شهروندان تهران هستیم.

عملکرد پلیس در سال 97 چگونه بود؟ طرح‌های ویژه ناجا برای نوروز 98
کد خبر: 280317
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۹ ۱۰:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار «حسین رحیمی» در رزمایش نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه این پلیس با سرلوحه قرار دادن تدابیر فرماندهی ناجا و تلاش شبانه روزی توانسته بهترین امنیت را در مقایسه با سایر شهرهای کشور در تهران ایجاد کند، اظهارداشت: پلیس تهران بزرگ توانسته در کشف جرایم در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به رشد 12 درصدی برسد.

وی با اشاره به دستگیری مجرمان خاطر نشان کرد: امسال 1891 باند سرقت ، قاچاق، مواد مخدر در تهران شناسایی و منهدم شده اند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: در سال جاری 17هزار نفر از شهروندان تهرانی به صورت روزانه به مراکز انتظامی مراجعه و به 6 میلیون و 200هزار مراجعه به مراکز انتظامی پایتخت، پاسخ داده ایم.

سردار رحیمی با اشاره به اجرای طرح های ارتقاء امنیت "محله محور" بیان کرد: این طرح ها در تمام محلات تهران بزرگ در 825 مرحله با 65 محور، اجرایی و عملیاتی شده است .

عالی ترین مقام انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: برخورد با اراذل ، اوباش، مزاحمان نوامیس مردم و بر هم زنندگان نظم و امنیت از دیگر برنامه های اجرایی پلیس در سال جاری بوده به طوری که 210 نفر از اراذل و اوباش را دستگیر کرده ایم که بیشتر این اراذل در حوزه خود از افراد مطرح بودند.

وی یادآور شد: در سال جاری 550 قبضه سلاح توسط پلیس پایتخت کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 10 درصدی دارد.

وی با اشاره به رسیدگی به 21 هزار پرونده در پلیس فتای تهران بزرگ یادآور شد: در این بخش نیز شاهد رشد 30 درصدی توقیفات در قیاس با مدت مشابه هستیم .

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح های نوروزی خاطر نشان کرد : از ماه های گذشته برای تأمین نظم و امنیت تعطیلات نوروز برنامه ریزی کرده ایم ؛ به طوری که امسال با طرح های متفاوت تری نسبت به سنوات گذشته در خدمت شهروندان تهرانی هستیم .

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: مرحله اول طرح نوروزی پلیس پایتخت همزمان با ماه پایانی سال آغاز و با پوشش انتظامی مراکز خرید به ویژه در 211 مرکز توانستیم امنیت را در این اماکن تأمین کنیم، همچنین ساماندهی دستفروشان، کتابفروشان و بساط گستران با همکاری شهردار تهران نیز صورت گرفت .

سردار رحیمی با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح نوروزی پلیس پایتخت بیان کرد : این طرح با ساماندهی و تجهیز 217 ایستگاه پلیس آغاز شد؛ به طوری که در تداوم اجرای مرحله دوم، 2281 واحد گشت پلیس شامل؛ 443 واحد گشت خودرویی، 800 واحد گشت زوج پیاده ، 84 تیم عملیاتی تجسس، 150 واحد گشت فوریت های 110 و 300 واحد گشت محله محور، مأموریت ها را دنبال خواهند کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه 14 ایستگاه بازرسی در مبادی ورودی شهر تهران همزمان با این ایام فعال است، گفت: کلانتری های 84 گانه پایتخت نیز همزمان با این ایام به صورت شبانه روز فعال هستند و تمهیدات لازم برای روز طبیعت نیز در نظر گرفته شده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: با بهره گیری از توان و ظرفیت حداکثری در خدمت هم وطنان عزیز هستیم.

منبع: خبرگزاری پلیس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها