در چهارشنبه سوری آخر سال چه گذشت؟

یک نوجوان 16 ساله در زنجان و یک نفر در اندیمشک (خوزستان) جان خود را از دست دادند.

در چهارشنبه سوری آخر سال چه گذشت؟
کد خبر: 280329
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۹ ۲۳:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ستاد مرکزی وزارت بهداشت گفت: تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه سور در کل کشور تا ساعت 23 امشب 1500 نفر اعلام شد.

خبرهای جدید:

23:30 - عبدالکریم میر رئیس فوریت های پزشکی اندیمشک در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: یک نفر در شب چهارشنبه آخر سال، به‌ علت انفجار مواد محترقه در اندیمشک فوت شد.

مسئول کمیته چهارشنبه آخر سال وزارت بهداشت:

23:00- تعداد کل مصدومان 1500 نفر

تعداد افراد بستری در بخش عادی 150 نفر

تعداد افراد بستری در بخش ویژه 4 نفر

تعداد قطع عضو 107 نفر

تعداد سوختگی درجه دو و سه: 453

مصدومیت دو تن دیگر از ماموران پلیس

22:45- رییس پلیس پایتخت از مصدومیت دو تن دیگر از ماموران پلیس در پی اصابت نارنجک دستی خبر داد و گفت: حوالی ساعت 22 راکبین یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده نارمک اقدام به پرتاب نارنجک دستی به سمت دو تن از ماموران پلیس کردند.

دو مامور بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدندو عوامل کلانتری نارمک نیز نسبت به شناسایی و دستگیری راکبین موتورسیکلت اقدام و آنان را دستگیر کردند و عصر امروز نیز یکی از سربازان وظیفه در محدوده جنوب تهران از ناحیه پا مورد اصابت نارنجک دستی قرار گرفته بود.

دستگیری 23 نفر در تهران

رئیس پلیس پایتخت گفت: 23 نفر که امشب (چهارشنبه سوری) اقدام به مزاحمت برای دیگران و فعالیت مجرمانه کرده بودند در تهران بازداشت شدند.

یک فوتی در زنجان

وزارت بهداشت: ساعت 21 امشب فوت یک نفر در شهرستان زنجان بر اثر انفجار مواد محترقه اعلام شد. این فرد یک نوجوان 16 ساله بود که بر اثر انفجار مواد محترقه جان خود را از دست داد.

کاهش 75 درصدی حوادث چهارشنبه آخر سال

رئیس اورژانس کشور: ما از اول دی‌ماه آموزش‌هایی برای مقابله با حوادث چهارشنبه آخر سال در مدارس و مساجد و دانشگاه‌ها داشتیم و این کار را سال گذشته هم انجام دادیم. سال گذشته تنها 30 درصد کاهش حوادث را شاهد بودیم اما امسال این آموزش‌ها کاهش 75 درصدی را تا این لحظه به همراه داشته است.

دستگیری 93 نفر از ابتدای زمستان تاکنون

فرمانده انتظامی پایتخت: از ابتدای زمستان تا کنون بیش از 93 نفر از تهیه کنندگان و فروشندگان موادمحترقه و دارندگان انبار مواد محترقه آسیب زا را دستگیر کردیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران: امسال حوادث شب چهارشنبه آخر سال نسبت به سال قبل کاهش چشمگیری داشته است.

متخلفان بعد از عید آزاد می شوند

فرمانده انتظامی تهران اعلام کرد: متخلفانی که امشب به بهانه چهارشنبه سوری مرتکب جرم و دستگیر شوند تا پایان تعطیلات نوروز بازداشت خواهند بود.

بیمارستان فارابی تهران هم میزبان حادثه دیدگان از ناحیه چشم بود و بیمارستان سوانح و سوختگی مطهری میزبان حادثه دیدگان چهارشنبه سوری بود.

منبع: عصر ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها