کد خبر: 280367
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۹ ۱۶:۰۵:۰۸
| |

طبق اعلام شرکت پخش فرآورده‌های نفتی؛

هفته آخر اسفند 116 میلیون لیتر بنزین مصرف شد

شرکت پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد: چهارمین روز از آخرین هفته سال 97 (سه شنبه، 28 اسفندماه) مصرف بنزین در سراسر کشور به 116 میلیون لیتر رسید.

هفته آخر اسفند 116 میلیون لیتر بنزین مصرف شد
کد خبر: 280367
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۹ ۱۶:۰۵:۰۸

اعتمادآنلاین| شرکت ملی پخش فرآورده نفتی ایران اعلام کرد: در چهارمین روز هفته گذشته (سه شنبه، 28 اسفندماه) مصرف بنزین در سراسر کشور در حالی 116 میلیون لیتر ثبت شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با 116 میلیون و 404 هزار لیتر، سه دهم درصد کاهش یافته است.

به نظر می‌رسد ناپایداری جوی و مساعد نبودن وضع جاده‌ها و وقوع سیلاب در استان‌های شمالی کشور از جمله مازندران، گلستان، خراسان شمالی و رضوی، سمنان و ... دلیل اصلی این کاهش مصرف در مقایسه با مدت مشابه پارسال (28 اسفند 96) بوده است.

مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در آمادگی کامل برای سوخت‌رسانی نوروزی به مسافران در نخستین روز‌های بهار سال 98 به سر می‌برند؛ اعزام 6 اکیپ جداگانه به 6 محور مواصلاتی مهم کشور، کشیک‌های نوروزی در ستاد و مناطق، آغاز طرح نظارت نوروزی بر عرضه فرآورده‌های نفتی از روز 29 اسفند، نظارت مستمر بر کیفیت فرآورده‌های توزیعی با آزمایش فرآورده‌ها، تامین نفت‌گاز مورد نیاز اتوبوسرانی و کامیون‌ها و تامین مطلوب سوخت مورد نیاز 60 فرودگاه کشور از جمله اقدام‌هایی است که این شرکت برای تامین به‌موقع سوخت مسافران نوروزی انجام می‌دهد.

منبع: شانا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها