کد خبر: 280404
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۱ ۱۱:۱۹:۵۴
| |

محمد مطیع درگذشت

سام نوبخت، آهنگساز مقیم سوئد و از دوستان محمد مطیع خبر درگذشت این بازیگر سینما و تئاتر را تایید کرد.

محمد مطیع درگذشت
کد خبر: 280404
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۱ ۱۱:۱۹:۵۴

اعتمادآنلاین| سام نوبخت موزیسین، آهنگساز و از دوستان نزدیک محمد مطیع در بامداد اول فروردین 98 با تأیید خبر درگذشت محمد مطیع گفت: حدود دو روز ما با ایشان تماس می‌گرفتیم اما پاسخ نمی‌داد و شامگاه چهارشنبه 29 اسفند 97 به همراه دوست مشترکمان قدرت عزیزی به منزلش در گوتنبرگ سوئد مراجعه کردیم.

وی ادامه داد: بعد از رفتن به منزل ایشان متاسفانه بازهم پاسخگو نبود به همین دلیل پلیس را در جریان قرار دادیم و بعد از مراجعه پلیس و ورود به منزل متوجه شدیم ایشان در سن 75 سالگی دار فانی را وداع گفته و به نظر می‌رسد علت درگذشت عارضه قلبی باشد.

نوبخت همچنین بیان کرد: بعد از طی مراحل قانونی پیکر وی به بیمارستان شهر گوتنبرگ منتقل شد و خانواده آن مرحوم باید تصمیم بگیرند که مراسم تشییع و تدفین در سوئد برگزار شود یا در ایران.

وی ادامه داد: محمد مطیع بیماری خاصی نداشت و با هنرمندان سینما و تاتر ایران همچون محمدرضا ورزی و مهدی هاشمی در تماس بود و حتی به ما گفت که به وی پیشنهاد شده تا در سریال جدید آقای ورزی ایفای نقش کند.

محمد مطیع متولد 20 دی 1322 بود و در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی مختلفی همچون هزار دستان، سلطان و شبان، امیرکبیر، دایره مینا، کلاغ و آوار ایفای نقش کرده است.

منب: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها