کد خبر: 280516
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۲ ۱۶:۳۴:۳۱
| |

حسین الله کرم، رئیس شورای هماهنگی حزب الله:

دولت باید رویکرد اقتصادی خود را تغییر دهد

حسین الله کرم گفت: برای کشور راهی به جز رونق تولید باقی نمانده است و ما به تولید نیازمندیم و کشورهای خارجی از قدرت گرفتن ما می ترسند.

دولت باید رویکرد اقتصادی خود را تغییر دهد
کد خبر: 280516
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۲ ۱۶:۳۴:۳۱

اعتمادآنلاین| حسین الله کرم، رئیس شورای هماهنگی حزب الله با اشاره به نامگذاری سال 98 بیان کرد: ما باید تولیدات خودمان رو با اراده مردم و عزم مسئولین افزایش بدهیم. در این چند سال اخیر، مقام معطم رهبری، تاکید بسیاری بر اقتصاد مقاومتی و تولیدات داخلی داشته است.

وی گفت: کشورها از لحاظ اقتصادی به سه دسته کشورهای مرکز و متروپل، کشورهای پیرامون، کشورهای شبه پیرامون و گاوشیرده دسته بندی می‌شوند و ما شاخ گاو شیرده بودن را شکستیم و در آینده نزدیک با تولیدات قوی و ملی خودمون به کشورهای متروپل نزدیک می شویم. ما باتوجه به تولیدات سلاح‌های جنگی به سطح خوبی رسیده‌ایم و می‌توانیم در مواقع جنگ در مقابله با کشورها بپردازیم.

او در ادامه صحبت های خود گفت: کشورهای متروپل سرمایه داری که در تاریخ و اقتصاد به معنای خون خوار لقب گرفته‌اند از ما عصبانی هستند به همین دلیل می‌خواهند با تحریم ما را محدود کنند و متاسفانه ما با سیاست گذاری اشتباه به حجم زیاد نقدینگی در کشور کمک کرده‌ایم و باعث شده‌ایم رکود اقتصادی در کشور زیاد شود.

الله کرم گفت: عامل‌های متفاوتی باعث شده تا ما به این رکود اقتصادی برسیم و برجام و خروج ترامپ از آن فقط بخشی از اشتباهات سیاست خارجی دولت است.

او افزود: دولت آقای روحانی باید رویکردهای خود را عوض کند البته برخی می‌گویند باید تا زمان انتخابات بعدی صبر کرد تا دولت عوض شود اما آقای روحانی باید برای استفاده از جوانان و تولید منابع آگاه انسانی تغییر رویکرد بدهد.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها